تنسیورهای ایران قهرمان بخش دونفره تورجهانی کیش شدند


تنسیورهای ایران قهرمان بخش دونفره تورجهانی  کیش شدند

کیش - ایرنا - تنسیورهای ایران در بخش دونفره تورجهانی زیر 18 سال کیش قهرمان شدند.

به گزارش ایرنا، هفته نخست تور جهانی زیر ۱۸ سال در زمین‌های المپیک کیش، تنیسورها برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند و در بخش دونفره پسران تیم‌ یونس طلاور نمایندگان ترکیه را مغلوب کردند و عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

در دیدار پایانی مرحله نهایی بخش دونفره دختران نیز نمایندگان بلژیک و تونس توانستند مقابل تیم درسا چراغی و ملیسا اوگور از ترکیه به برتری دست یافت و زوج ایران و ترکیه دوم شدند.

همچنین در مرحله نهایی بخش انفرادی پسران فهیم از امریکا موفق شد گورسوی از ترکیه را شکست دهد و عنوان قهرمانی هفته نخست تور جهانی را به نام خود ثبت کند و یونس طلاور و امیر علی قوام نیز به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش دختران نیز زوج ایندیرا لپاژ از بلژیک توانست با پیروزی مقابل نیسان خان از ترکیه به برتری برسد و عنوان قهرمانی را بدست آورد و ماندگار فرزامی از ایران و کاراباچاک از ترکیه عنوان سومی را بدست آوردند.

در مرحله نهایی بخش انفرادی پسران نیز فهیم از آمریکا موفق شد گورسوی از ترکیه را شکست دهد و عنوان قهرمانی هفته نخست تور جهانی را به نام خود ثبت کند و گورسوی از ترکیه نائب قهرمان شد و یونس طلاور و امیر علی قوام نیز هردو سوم شدند.

در بخش دختران نیز زوج ایندیرا لپاژ از بلژیک توانست مقابل نیسان خان از ترکیه به برتری برسد و عنوان قهرمانی را بدست آورد و نماینده ترکیه نایب قهرمان شد و ماندگار فرزامی از ایران و کاراباچاک از ترکیه عنوان سومی را بدست آوردند.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۴ تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور داشتند و از ۲ الی ۹ بهمن ماه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!