فراخوان نمایشگاه مجازی آثار هنری در خوزستان منتشر شد


فراخوان نمایشگاه مجازی آثار هنری در خوزستان منتشر شد

اهواز - ایرنا - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان نمایشگاه آثار هنری به صورت مجازی را منتشر کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این فراخوان آمده است: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر سه اثر برای این نمایشگاه ارسال کند البته ارسال آثار و شرکت کردن در فراخوان به منزله‌ حضور قطعی در نمایشگاه نیست، و فقط آثاری برای نمایشگاه انتخاب خواهند شد که مورد تایید هیات داوران باشند.

بنابر این گزارش موضوعات این نمایشگاه مرتبط با ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ازگذشته تاکنون، راهپیمایی ها، دستاوردها و ... است. ویرایش آثار تا حدی که به اصالت اثر خدشه وارد نکند، مجاز است. ضمن اینکه هیچ موردی از قبیل عنوان اثر، امضا، مشخصات هنرمند، لوگو، پاسپارتو، تاریخ و ... نباید روی آثار باشد و در صورت مشاهده، اثر رد خواهد شد.

فرمت تصاویر ارسالی باید JPEG با رزولیشن ۳۰۰ DPI باشد و برای نام‌ گذاری فایل هر اثر باید نام و نام‌ خانوادگی شرکت ‌کننده به زبان فارسی باشد؛ شرکت کننده در فراخوان به عنوان صاحب اثر می باشد و هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزار کننده خارج است و شرکت کننده یا همان ارایه دهنده اثر باید پاسخگو باشد.

بر اساس فراخوان اعلام شده، زمان ارسال آثار لطفا نام، نام خانوادگی، روز/ماه/سال تولد، شماره تماس فعال، نشانی به صورت کامل، رشته و مقطع تحصیلی، ایمیل معتبر خود را در قالب یک پیام اعلام شود.

شرکت در این نمایشگاه برای علاقه‌ مندان، هنرجویان و هنرمندان آزاد است. فروش آثار در این نمایشگاه امکانپذیر است، و نمایشگاه کاملا رایگان و بازدید برای عموم آزاد است.

ایجاد تعامل و ارتباط هنرجویان، هنرمندان و علاقه‌ مندان با یک دیگر،ایجاد ارتباط بین شرکت‌ کنندگان و همچنین ارتباط آنها با مخاطبان دیگر،ترغیب و تشویق هنرجویان به انجام خلق اثر هنری به شکل اصولی، با زوایای متفاوت و ثبت آنها با کیفیت،کشف استعدادهای برتر در زمینه های نمایشگاه و افزایش مخاطب و بازدید از آثار منتخب شرکت ‌کنندگان، از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

بر اساس این فراخوان،به تمام شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا می کند، گواهی حضور در نمایشگاه به صورت مجازی اهدا می شود. آخرین مهلت ارسال آثار ۲۱ بهمن‌، داوری و اعلام نتایج ۲۲ بهمن‌ و نمایش آثار ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ ۱۴۰۰ است.

بر پایه این گزارش نمایش آثار به صورت مجازی در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت می گیرد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، شرایط فراخوان و ارسال آثار از گزینه اسناد یا فایل در واتساپ با شماره‌ ۰۹۱۶۰۹۱۶۱۱۲، دبیر اجرایی بابک جاودانه در ارتباط باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


پایگاه میراث جهانی چغازنبیل