برگزاری تورنمنت گلف جام حسین‌پور پس از 3 سال وقفه در مسجدسلیمان


مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور با هدف ادای احترام به پیشکسوتان و گلف بازان کشور و ترویج فرهنگ جوانمردی و اخلاق در ورزش به میزبانی هیات گلف مسجدسلیمان برگزار می شود.

ابوذر شجاعی رییس هیات گلف مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این رقابت ها با شرکت ۸۰ نفر از گلف بازان مطرح کشور همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه و با مشارکت شرکت بهره برداری و نفت و گاز و شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به انجام می رسد.

وی با بیان اینکه این تورنمنت مهم‌ترین تورنمنت متمرکز کشور در رشته گلف است، عنوان کرد: با توجه به زیرساخت های مناسبی که در مسجدسلیمان برای رشته گلف وجود دارد با هماهنگی فدراسیون بار دیگر پس از وقفه ای ۳ ساله میزبانی مسابقات گلف یادواره مرحوم شهباز حسین پور و تجلیل از کار آفرینان برتر به این هیات اختصاص داده شد و این امر موجب زنده نگه داشتن نام پیشکسوتان و تجلیل و ترغیب افراد فعال در حوزه اقتصادی و صنعتی به سرمایه گزاری در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم می شود.
این جام به عنوان یک برند در ورزش گلف کشور مطرح است که با نام مسجدسلیمان به عنوان خاستگاه گلف گره خورده است.

رییس هیات گلف مسجدسلیمان همچنین بیان کرد: مرحوم حسین‌پور از لحاظ خلق و خو و منش پهلوانی منحصر به فرد بود و الگوی بسیاری از جوانان و هم دوره ای های خود به شمار می رفت. هنوز هم پس از گذشت ۲ دهه، همچنان همه از او به نیکی یاد می کنند.

وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران شرکت کننده به همراه مسئولان فدراسیون گلف، مسئولان ورزش استان، شهرستان مسجدسلیمان و خانواده آن مرحوم شب جمعه بر مزار مرحوم شهباز حسین پور حضور یافته و یاد و خاطره آن گلف باز فقید را گرامی می دارند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مامور نیروی انتظامی ماهشهر در عملیات انهدام باند سارقان مسلح به شهادت رسید