10 شهر خوزستان نارنجی شدند


10 شهر خوزستان نارنجی شدند

اهواز - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین رنگ بندی شیوع کرونا 10 شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا دکتر محمدحسین سرمست چهارشنبه شب در این خصوص اظهار داشت: شهرستان های اهواز، دزفول، آبادان، کارون، امیدیه، بهبهان، شوش، مسجدسلیمان، ایذه و شوشتر در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین شهرهای هویزه، دشت آزادگان، رامهرمز ، حمیدیه، باغملک ، آغاجاری، ماهشهر،گتوند، لالی، ،خرمشهر، رامشیر ، اندیمشک، شادگان و هندیجان در وضعیت زرد و مابقی مناطق استان آبی هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به خیز جدید کرونا و افزایش تصاعدی شمار بیماران در پیک جدید که منجر به تغییر سریع رنگبندی شهرها می شود لازم است از هم اکنون وضعیت کرونایی کلیه شهرهای خوزستان را قرمز فرض کرد.

وی افزود: برای قطع زنجیره انتقال ویروس، باید تمامی محدودیت ها و دستورالعمل ها را در بالاترین سطح مورد توجه قرار داد و مردم از هر گونه تجمع و تردد غیرضروری پرهیز کنند.

سرمست از کسانی که تاکنون واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند خواست در اسرع وقت برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟