84 پروژه با 253 میلیارد تومان اعتبار در انزلی به بهره برداری می رسد


84 پروژه با 253 میلیارد تومان اعتبار در انزلی به بهره برداری می رسد

انزلی – ایرنا - فرماندار انزلی از افتتاح 84 پروژه با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و گفت: از این مبلغ 240 میلیارد تومان در چهار پروژه تاسیسات بندری ، توسعه شبکه برق ، ساختمان کشتی و روکش آسفالت حوزه سنگاچین به کپورچال هزینه شده است .

امیر جانبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با افتتاح پروژه های مذکور برای ۸۷ نفر به صورت دائم و برای ۴۶۲ نفر به طور موقت شغل ایجاد شده است ، گفت : اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ۲۱۵ میلیارد تومان برای ایجاد تاسیسات بندری در قالب اجرای محوطه سازی،عملیات لایروبی، بهینه سازی مصرف انرژی احداث سیلو ها و خطوط لوله نفتی هزینه کرده است .

فرماندار اظهار داشت: ۴۸ پروژه توسعه شبکه برق نیز شامل نصب و افزایش قدرت ترانس ها، احداث خطوط ، نصب پایه ها و تبدیل شبکه برق می شود که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد .

وی تصریح کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان کشتی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی و روکش آسفالت حوزه سنگاچین به کپورچال به طول پنج کیلومتر بوسیله راهداری عملیاتی و آماده بهره برداری شد.

جانبازی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این پروژه ها میزان اشتغال و مشکلات اقتصادی و اجتماعی شهرستان تا حدودی کاهش یافته و در آینده با استفاده از امکانات استان و شهرستان پروژه های بیشتری برای بهره برداری عموم اجرایی می شود.

وی پروژه های نیمه تمامی که در سفر ریاست جمهوری مطرح شد را تکمیل پروژه چهاربانده کردن مسیر ۱۶ کیلومتری انزلی به رضوانشهر، اتمام بال آموزشی بیمارستان انزلی، تکمیل جایگاه تماشاگران استادیوم تختی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد که با تلاش های صورت گرفته و پیگیری های لازم این پروژه ها بزودی تکمیل و آماده بهره برداری خواهند بود .

84 پروژه با 253 میلیارد تومان اعتبار در انزلی به بهره برداری می رسد

افتتاح کافه لگاتو با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان

در همین حال در دومین روز از دهه مبارک فجر کافه لگاتو با هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۲۴ نفر افتتاح و به بهره برداری رسید .

کافه لگاتو بخشی از مجموعه گروه تجاری پوررحمت(مجموعه خاطره) است که سال گذشته در جریان آتش سوزی کاملا سوخت و از بین رفت ولی امسال توانست با جمع آوری پرسنل این مجموعه را دوباره راه اندازی و به بهره برداری برساند .

محمد رضا روحانی منش رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت انزلی در آیین افتتاح این پروژه گفت : سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولت باید دست در دست یکدیگر به گردش اقتصادی جامعه کمک کنند تا به سوی آینده ای روشن حرکت کنند .

مرتضی نیک قربان رییس بسیج اصناف در این مراسم گفت : باید از کارآفرینانی که در این شرایط سخت اقتصادی سرمایه خود را وارد بازار کرده و برای جوانان این شهرستان شغل ایجاد کرده اند حمایت کنیم .

برگزاری جشنواره نقاشی من و بزرگترها

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک انزلی نیز صبح امروز جشنواره "نقاشی من و بزرگترها" را برگزار کرد .

این جشنواره برای هشتمین سال پیاپی در انزلی برگزار شد و در آن ۴۶ نفر از کودکان و والدین آنها شرکت کردند . کودکان خاطراتی که توسط پدران و مادران آنها در این برنامه نقل شد را به تصویر کشیدند .

84 پروژه با 253 میلیارد تومان اعتبار در انزلی به بهره برداری می رسد

برگزاری کارگاه روز جهانی تالاب ها

به مناسبت روز جانی تالاب ها کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت تالاب ها در مرکز بازدید کنندگان تالاب انزلی برگزار شد و در این کارگاه جمعی از بانوان پایگاه بسیج حوراء مسجد نبی غازیان شرکت داشتند.

رئیس اداره محیط زیست انزلی در خصوص چگونگی همکاری سمن ها و گروههای مردم نهاد و مشارکت مردم برای نجات تالاب بین المللی انزلی مطالبی را بیان کرد .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


یک عمر اشتباه استراحت می کردید!