دانشگاه حکیم سبزواری 32 قرارداد پژوهشی با بخش صنعت امضا کرد


دانشگاه حکیم سبزواری 32 قرارداد پژوهشی با بخش صنعت امضا کرد

سبزوار- ایرنا- مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این دانشگاه با هدف رفع نیازهای علمی و صنعتی 32 قرارداد پژوهشی به ارزش 31 میلیارد و 141میلیون ریال از ابتدای سالجاری با بخش صنعت امضا کرده است.

دکتر عباس احسانی سرشت روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده قراردادهای این دانشگاه با بخش صنعت مرتبط با سازمان امور اراضی کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان شمال، شرکت ماشین‌های الکتریکی 'جمکو' شهرستان جوین، سیمان لار سبزوار و چند شرکت دیگر بوده است.

وی یادآور شد: یکی از انواع خدماتی که مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه انجام می‌دهد، پیگیری، کنترل و تسهیل امور مربوط به طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی پژوهشگران با هدف کمک به پیشبرد مرزهای دانش و حل مسائل اساسی کشور در شاخه‌های مختلف علوم و صنایع است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری ۱۹ عضو هیات علمی این دانشگاه به منظور انجام فرصت مطالعاتی خود به شکل نیمه وقت و تمام وقت و مطابق شیوه نامه فرصت مطالعاتی اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در بخش جامعه و صنعت اعزام شده‌اند.

دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...