جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در مدارس عشایری زیلایی برگزار شد


جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در مدارس عشایری زیلایی برگزار شد

یاسوج- ایرنا- جشن باشکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه مارگون، رئیس آموزش و پرورش عشایر استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اهالی روستاهای زیلایی و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحم الله خواجه‌پور امام جمعه مارگون روز سه شنبه در حاشیه این آئین اظهار داشت: مردم زیلایی ۷۲ شهید تقدیم انقلاب کرده اند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.

وی افزود: گاز رسانی به زیلایی آرزوی دیرینه این مردم بوده که به واسطه این انقلاب مقدمات انجام آن در دست اجراست.

امام جمعه مارگون با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره در معرض تهاجم دشمنان قرار دارد اظهار داشت: با صداقت و امانتداری می توان این انقلاب را حفظ کرد.

حجت الاسلام خواجه‌پور تصریح کرد: این انقلاب موهبتی است که باید قدر آن را دانست و امنیت کنونی حاصل این انقلاب است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران حادثه مهم و ناباورانه ای برای همه مردم جهان بود و معادلات جهانی کشورهای استکباری را بر هم زد.

مختار اندرخور افزود: با پیروزی انقلاب استکبار جهانی در هم شکست زیرا که استکبار جهانی به ملت ها، خصوصا به ملت های مسلمان، به چشم برده و بردگی نگاه می کردند.

وی تاکید کرد: محمدرضا شاه پیش از انقلاب اسلامی به نام شاه ایران بود، اما در اصل نوکر کشورهای استعماری بود و هیچ اختیاری از خود نداشت به گونه ای که تمام دستورات به او دیکته می شد.

اندرخور ابراز داشت: دستاورد دیگر انقلاب موج بیداری بود که باعث شد ملت های دیگر بیدار شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تحویل یک دستگاه بنز اسپرینتر 315 اورژانس به ناوگان اورژانس 115 شهرستان کهگیلویه