امسال 40 واحد تولیدی در ساوه گازرسانی شدند


امسال 40 واحد تولیدی در ساوه گازرسانی شدند

ساوه - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: 40 واحد تولیدی در راستای حمایت از صنایع و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز از ابتدای امسال تاکنون در ساوه گازرسانی شدند.

به گزارش ایرنا، «محمدرضا سمیعی» روز پنجشنبه در جریان افتتاح پروژه گازرسانی به چند روستا و واحد تولیدی ساوه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار با ۶۳ کیلومتر شبکه گازرسانی در ساوه اجرا شده است و در ایام الله دهه فجر نیز عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستای بایخان، ورگبار و ملک آباد از توابع بخش نوبران با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی افزود: برای اجرای طرح گازرسانی به روستای ورگبار ۱۰ هزار متر لوله کشی با ۸۰ انشعاب و اعتبار هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده، اعتبار گازرسانی به روستای باباخان سه میلیارد تومان با ۲۵ انشعاب و برای روستای ملک آباد نیز سه هزار و ۶۵۰ متر شبکه با ۲۰ انشعاب و اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: در شهرستان ساوه حدود ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی مشمول مصوبه گازرسانی به صنایع شدند که بر اساس آمارها از ابتدای امسال تاکنون به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی گازرسانی صورت گرفته است.

سمیعی گفت: با گازرسانی به روستاها بخش نوبران سطح تحت پوشش گاز در استان مرکزی به بیش از ۹۹ درصد می‌رسد و با این شاخص استان مرکزی از استان‌های پیشرو در حوزه گازرسانی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی عنوان کرد: سهم استان مرکزی از مصوبه گازرسانی به واحدهای صنعتی، ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است که با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان آغاز و تاکنون ۸۰ درصد این واحدها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دوآل پا، بهترین فیلم جشنواره SorsiCorti ایتالیا شد