32 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان های شوش و کرخه افتتاح یا کلنگ زنی شد


32 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان های شوش و کرخه افتتاح یا کلنگ زنی شد

دزفول-ایرنا- همزمان با دهه مبارک فجر 32 طرح در زمینه گاز و آبرسانی ، بهسازی جاده روستایی ، عمران شهری و نیز تولیدی در شهرستان‌های شوش و کرخه افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا این طرح ها شامل آغاز عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا ، ۲۷ طرح آبرسانی روستایی ، بهسازی جاده روستایی و نیز طرح های عمران شهری در شوش ، الوان و شاوور می باشند که روز پنجشنبه در آیینی افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

مهدی افشارمهر رییس اداره گاز شهرستان شوش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۱ روستا در شهرستان های کرخه و شوش گفت ؛برای اجرای این طرح بیش از ۱۲۰ کیلومتر شبکه گذاری نیزا است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح و واگذاری بیش از یک هزار و ۹۰۰ انشعاب ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی در این ۲ شهرستان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

افشارمهر اظهار داشت: برای اجرای این طرح گازرسانی بیش از ۵۱۶ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

اجرای ۱۷ طرح آبرسانی در شهرستان کرخه

فرماندار شهرستان کرخه نیز از اجرای ۱۷ طرح آبرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت:با اجرای این طرح مشکل تامین و قطع آب ۱۴ هزار خانوار در ۷۷ روستای شهرستان کرخه برطرف شد.

عباس پورعاطف افزود: عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۲ روستای دیگر این شهرستان آغاز شده است.
وی گفت:با اجرای این طرح که شامل احداث مخزن بتنی ، حفر و تجهیز چاه ، احداث خطوط انتقال ، باسازی و به روز رسانی تاسیسات می باشد ۱۶ هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

پورعاطف گفت:برای افتتاح و کلنگ زنی ۲۹پروژه آبرسانی در شهرستان کرخه یک هزار و ۷۰۰ میلیاردریال تامین اعتبار و یا هزینه شده است.

بهسازی پارک میراث فرهنگی شوش

سیدعبدالحسین حسینی شهردار شوش با تشریح اقدام انجام شده برای بهسازی پارک میراث فرهنگی شوش گفت: برای اجرای این طرح شامل ۶ هزار متر مربع پیاده رو سازی ، ۲ هزار متر مربع جدول بندی ، و ۲ هزار متر مکعب زیرسازی ۱۹ میلیاردریال هزینه شده است.

افتتاح ساختمان آتش نشانی شهر الوان

ساختمان آتش نشانی شهرداری الوان که در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال ساخته شده نیز روز پنجشنبه افتتاح شد.

علی سبحانی شهردار شاوور نیز به اقدام انجام شده برای احداث پارک فدک شاوور به طول یک هکتار همچنین ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر ساخت غسالخانه این شهر آغاز شد.

بهسازی جاده روستایی حویچم از توابع شهرستان شوش بطول بیش از یک کیلومتر و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و نیز افتتاح پنج واحد صنعتی در شهرک صنعتی شوش با صرف بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر دیگر طرح های مورد بهره براری به مناسبت دهه فجر در شهرستان شوش می باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


35 درصد زائران اربعین از مرزهای خوزستان عازم می‌شوند