آهنگ جدید دو نفره دو خواننده ترکیه ای مورات و ابرو گوندش!


آهنگ جدید دو نفره دو خواننده ترکیه ای مورات و ابرو گوندش!

دو خواننده ترکیه ای معروف مورات بوز و ابرو گوندش با هم آهنگ جدیدی منتشر کردند.

آهنگ دو خواننده معروف ترکیه مورات بوز و ابرو گوندش با نام تا ابد دیشب ساعت ۲۴ منتشر شد این دو سال ۲۰۱۷ تیز با هم خوانی کرده بودند و در صدر تمام پلتفرم ها قرار گرفته بودند.

آهنگ جدید دو نفره دو خواننده ترکیه ای مورات و ابرو گوندش!

مراد بز (به زبان ترکی استانبولی: Murat Boz؛ زادهٔ ۷ مارس ۱۹۸۰) خواننده پاپ و هنرپیشه اهل ترکیه است. وی در شهر کارادنیز ارغلی در کرانهٔ دریای سیاه به دنیا آمد. او هم‌اکنون در استانبول زندگی می‌کند.مورات بوز یکی از خوش‌تیپ ترین خواننده های ترکیه هست که بسیار خوش صدا می باشد مراد بز تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در شهر کارادنیز ارغلی به پایان رساند. وی در خلال سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ برای ادامه تحصیل در یک هنرستان به استانبول رفت. در همان زمان به عنوان یک خواننده مبتدی در استودیوهای مختلف به کار پرداخت. او در سال ۱۹۹۸ در سن ۱۸ سالگی در یک مسابقه ملی که توسط روزنامه ملیت برگزار شده بود، به عنوان بهترین خواننده مرد تک‌خوان برنده شد. وی در سال ۱۹۹۹ موفق به دریافت بورسیه از دانشگاه بیلگی استانبول شد و در رشته موسیقی جاز به تحصیل پرداخت. وی تا سال ۲۰۰۳ در آن دانشگاه مشغول به تحصیل بود و پس از آن وارد دانشگاه صنعتی استانبول شد. وی دوست صمیمی بوراک اوزچویت بازیگر معروف ترک است.

آهنگ جدید دو نفره دو خواننده ترکیه ای مورات و ابرو گوندش!

اِبرو گوندش (۲۲ اکتبر سال ۱۹۷۴،استانبول) (به ترکی استانبولی: Ebru Gündeş) خواننده اهل ترکیه است.وی همسر سابق رضا ضراب تاجر و بازرگان ایرانی است.اِبرو گوندش در ۱۲ اکتبر سال ۱۹۷۴ در استانبول به دنیا آمد. وی پس از تحصیل در مدرسه ابتدایی در آنکارا و نقل مکان به همراه خانواده‌اش به استانبول، به علت مسائل مادی مجبور به ترک تحصیل می‌شود. کیفیت صدای او از همان دوران نوجوانی کشف شد. روزی یکی از بستگانش، او و مادرش را به شرکت موزیک راکس نزه موزیک به مدیریت نِشه دمیرکات بردند. دمیرکات اعلام کرد می‌خواهد صدای اِبرو را به عنوان یک صدای باشکوه و زیبا به همه معرفی کند. آن شرکت چون در آن زمان هنوز تشکیل نشده بود برای ضبط صدای ابرو، او را به دو تهیه‌کننده معروف، سلجوق تِکای و کُرال ساریتاش معرفی کرد. ساریتاش از ابرو خواست قبل از آنکه آلبومی عرضه کند، برای تمرین و کسب تجریه لازم در صحنه نزد امل سایین برود و با او کار کند. وی در مدّت زمان کوتاهی برای عرضه آلبوم شروع به کار کرد.

آهنگ جدید دو نفره دو خواننده ترکیه ای مورات و ابرو گوندش!



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ من طاقتم کمه خودت بمون برن همه علیراد