افزایش 345درصدی سود هر سهم وبانک نسبت به عملکرد 9ماهه ابتدایی سال


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: افشای اطلاعات شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی نشان می‌دهد سود هر سهم وبانک نسبت به 9 ماهه ابتدایی امسال، 345 درصد رشد داشته است. به گزارش بانک مردم، طبق افشای اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار، به جای سود سنواتی بانک ملی از «وبانک» به طور 100 درصدی و با قیمت هر سهم 3143 ریال به این بانک...

کد خبر : 171963 تاریخ انتشار : 28 بهمن 1400

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: افشای اطلاعات شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی نشان می‌دهد سود هر سهم وبانک نسبت به ۹ ماهه ابتدایی امسال، ۳۴۵ درصد رشد داشته است.
به گزارش بانک مردم، طبق افشای اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار، به جای سود سنواتی بانک ملی از «وبانک» به طور ۱۰۰ درصدی و با قیمت هر سهم ۳۱۴۳ ریال به این بانک منتقل شده است؛ بخشی از این بدهی بابت باقی مانده بدهی سنواتی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ و مابقی به ازای بخشی از بدهی سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ بوده است.
با توجه به بهای تمام شده سهام شرکت مذکور در دفاتر شرکت به مبلغ ۲٫۳۰۴٫۰۰۲ میلیون ریال و همچنین جمع مبلغ معامله ۱۴٫۴۵۶٫۱۹۴ میلیون ریال، سود واگذاری پس از کسر مخارج انتقال سهام مذکور، مبلغ ۱۱٫۹۶۸٫۱۹۳ میلیون ریال و به ازای هر سهم (EPS) 439 ریال محسوب می‌شود.
با توجه به اینکه «وبانک» در ۹ ماه ابتدایی سال جاری ۱۲۷ ریال سود شناسایی کرده بود با سود ۱۲۰۰ میلیاردی اخیر، میزان سود هر سهم نسبت به این مدت تا امروز بیش از ۳۴۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.
با توجه به رکوردشکنی‌های سود وبانک و وضعیت خوب هلدینگ‌های زیرمجموعه، عبور از قله سود سال گذشته دور از دسترس نخواهد بود و روزهای باقیمانده امسال ایام طلایی برای سهامداران وبانک محسوب می‌شود.

افزایش 345درصدی سود هر سهم وبانک نسبت به عملکرد 9ماهه ابتدایی سال افزایش 345درصدی سود هر سهم وبانک نسبت به عملکرد 9ماهه ابتدایی سال افزایش 345درصدی سود هر سهم وبانک نسبت به عملکرد 9ماهه ابتدایی سال
5 views

منتخب امروز


حضور مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گیلان به ریاست دکتر نوبخت