تعبیر آیت‌الله علم الهدی از خدمات مومنانه کانون جوادالائمه(ع)!/ خدمت پسران کانون به زائران امام رضا(ع)


تعبیر آیت‌الله علم الهدی از خدمات مومنانه کانون جوادالائمه(ع)!/ خدمت پسران کانون به زائران امام رضا(ع)

رجب‌پور با اشاره به دیدار شورای مرکزی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) با آیت الله علم‌الهدی، گفت: ایشان گستره فعالیت‌های مومنانه کانون را خاص دانست و تاکید کرد: گویی حضرت(ع) خودشان شما را استخدام کرده‌اند؛ خدمت به زائران امام رضا(ع) را هم انجام دهید.

«مهدی رجب‌پور» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به دیدار اعضای این کانون با آیت الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس، اظهار کرد: با توجه به فعالیت های متعدد و متنوعی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) در طول سال به نام و مدد امام جواد(ع) در سطح استانی و ملی انجام می دهد، شورای مرکزی کانون در روز ولادت آقاجوادالائمه(ع) با آیت الله علم‌الهدی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) ادامه داد: ایشان در این دیدار تاکید کرد اگرچه تشکل ها و نهادهای مختلف مردمی در کشور برای خدمت رسانی فعال هستند اما کار شما که به نام امام جواد(ع) و مسجد گره خورده متفاوت است و این حجم و سطح از فعالیت مومنانه این را به ذهن متبادر می کند که گویی حضرت(ع) خودشان شما را به استخدام در آورده اند! لذا فعالیت های خود را با جدیت ادامه دهید.

رجب پور اضافه کرد: آیت الله علم الهدی با این نگاه مسئولیت خدمت رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را هم به کانون واگذار و تاکید کرد: خوب است اعضای پسر کانون این خدمات را ارائه کنند تا مسئله پویش روز پسر که با ابداع کانون شکل گرفته، جدیت بیشتری بیابد. به ویژه آنکه هیئت و کانون مزین به نام امام جواد(ع) است.

وی با اشاره به اجرای پویش روز پسر در سالروز ولادت امام جواد(ع)، گفت: اجرای نذر نهم، راه اندازی کاروان های شادی در سطح شهر همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، اجرای طرح مائده آسمانی با محور طبخ و توزیع غذای گرم برای 9 نفر از محرومان، جشن خانوادگی سالروز ولادت حضرت(ع) و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و تبیین نقش کمک های مومنانه توسط تشکل های مردمی در شب ولادت امام جواد(ع) از دیگر برنامه هایی است که به همت کانون جوادالائمه(ع) در ایام ولادت امام نهم اجرا شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن