در خواست خود مالکین سیستان و بلوچستان برای ساخت 220 واحد مسکونی در طرح ملی مسکن


در خواست خود مالکین سیستان و بلوچستان برای ساخت 220 واحد مسکونی در طرح ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: خودمالکین استان از دیماه امسال تاکنون برای احداث 220 واحد مسکونی با ثبت نامه در سامانه ثمن درخواست استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن کردند.

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هم استانی‌ها در همه شهرهای سیستان و بلوچستان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته و می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در این طرح خودمالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تسهیلات نهضت ملی مسکن علاوه بر خودمالکین به سازندگان نیز پرداخت می‌شود، گفت: افرادی که به صورت حرفه‌ای اقدام به ساخت و سازمی کنند، کسانی که به صورت شخصی می‌سازند، یا کسانی که پروژه‌شان نیمه‌کاره مانده و نیاز به منابع مالی برای تکمیل آن دارند می‌توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان استفاده کنند.

مهدیار بر استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای خودمالکین سیستان و بلوچستان تا قبل از پایان سالجاری تاکید کرد و تصریح کرد: تسهیلات این طرح در چهار مرحله و متناسب با پیشرفت پروژه توسط بانک عامل به حساب واریز می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

"نصرالله ابراهیمی" سرپرست سازمان منطقه آزاد چابهار شد