برخورد قاطع و جدی پلیس زنجان با اراذل و اوباش


 برخورد قاطع و جدی پلیس زنجان با اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت نیست، از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری 18 نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش گفت: به منظور ارتقای احساس امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی‌امان با مخلان نظم و امنیت عمومی و نیز ارتقای امنیت عمومی شهروندان، طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هماهنگی قضایی از هفته گذشته در استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مزاحمان نیست، بیان کرد: پلیس برخورد مقتدرانه‌ای با کسانی که بخواهند با رفتارهای خشن، روح و روان و نیز کالبد اجتماعی جامعه را دچار تلاطم و ناامنی کنند، خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از مقام قضایی در حمایت از پلیس در برخورد با ناامن‌کنندگان جامعه، اظهار کرد: با اجرای این طرح و با اشرافیت کامل اطلاعاتی ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سطح یک و ۱۴ نفر از اراذل و اوباش نوظهور، شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

جهانبخش، هدف از اجرای این طرح را که مطالبه بحق مردم و همشهریان است، ارتقای امنیت روانی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: از افراد دستگیر شده در اجرای این طرح، ۲۰ دستگاه سلاح سرد و گرم، قریب به ۲۰۰ کیلوگرم مواد پیش‌ساز مواد محترقه و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه حمایت از پلیس در واقع حمایت از مردم و کمک به ارتقای امنیت شهروندان است، افزود: هر عاملی اعم از انسانی و رفتاری که بخواهد امنیت مردم را دچار خدشه کند، قطعاً برخورد سختی خواهد شد و فرزندان شما در انتظامی استان، قهرمانانه و تا پای جان در راستای دفاع از امنیت شهروندان و توسعه امنیت شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان زنجان تلاش می‌کنند.

این مسئول به تعامل خوب پلیس با دستگاه قضا در استان اشاره کرد و گفت: پلیس با حمایت دستگاه قضایی در راستای امنیت و آرامش شهروندان، طرح‌های مختلفی در دستور کار دارد.

جهانبخش با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود، به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را بر هم بزنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

452 هکتار از اراضی ملی استان زنجان رفع تصرف شد