مدارس شهرهای قرمز کرمانشاه برای یک هفته دیگر غیرحضوری شد


مدارس شهرهای قرمز کرمانشاه برای یک هفته دیگر غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نحوه فعالیت آموزشی مدارس استان کرمانشاه در هفته آینده را اعلام کرد.

رضا شیرزادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس بررسی و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و در راستای کنترل پیک ششم کرونا، فعالیت آموزشی مدارس مناطق روستایی شهرستانهای قرمز، از فردا(۱۴ اسفند) تا پایان هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیرحضوری و در بستر فضای مجازی " شبکه شاد"خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهرستانهای با وضعیت نارنجی، کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس شهری و مناطق روستایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزارخواهد شد. همچنین دانش آموزان مبتلا می توانند در فضای مجازی حضور داشته باشد.

وی یاداور شد: حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور وجهت پاسخگویی به دانش آموزان، اولیا و ارباب رجوع در روزهای هفته در مدارس الزامی است.

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز گفت: شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور، هرسین، روانسر، پاوه، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت کرونایی قرمز قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان های صحنه، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، جوانرود، سنقر و کلیایی
و دالاهو نیز در وضعیت کرونایی نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سراسر زندگی سردار کرمی راد جهاد و مبارزه در راه اسلام بود