استون مارتین پروژه پاوریونیتش را برای 2026 جدی می گیرد


مدیر تیم فرمول یک (https://f1iran.com/) استون مارتین، مایک کرک می گوید که برای یک سازنده امری عادی است که به دنبال احتمالات ساخت پاوریونیت شخصی خودش برای فصل 2026 برود. در حال حاضر تیم فرمول یک استون مارتین، از پاوریونیت مرسدس استفاده می کند. نسل جدید پاوریونیت در سال 2026 وارد مسابقات می شوند و ردبول نیز از همین الان ساز و کار ساخت پاوریونیت...

مدیر تیم فرمول یک استون مارتین، مایک کرک می گوید که برای یک سازنده امری عادی است که به دنبال احتمالات ساخت پاوریونیت شخصی خودش برای فصل 2026 برود.

در حال حاضر تیم فرمول یک استون مارتین، از پاوریونیت مرسدس استفاده می کند. نسل جدید پاوریونیت در سال 2026 وارد مسابقات می شوند و ردبول نیز از همین الان ساز و کار ساخت پاوریونیت اختصاصی خودش را آغاز کرده است.

مایک کرک در مورد برنامه های استون مارتین در این مورد گفت:

ابتدا باید بگویم که ما نسبت به شریک و تامین کننده خود بسیار خوشحالیم. اما قوانین جدیدی برای فصل 2026 در راه هستند و تاکید بر بخش الکترونیکی قدرت در آن بسیار بیشتر است.

معتقدم که برای برند استون مارتین کاملا عادی است که اگر پاوریونیت جدیدی در راه است یک گوشه چشمی به آن داشته باشد و با دقت آن را بررسی کند و ببیند که آیا از لحاظ استراتژیکی (ساختن آن) کار درستی است یا خیر. فکر می کنم که این قدم خوبی است که فرمول یک دارد بر می دارد که نسبت به هایبرید علاقه بیشتری داشته باشد تا قدرت الکتریکی.

من در هر دوی این زمینه در ب ام و کار کرده ام. فرمول ایی تمام الکتریک است، با هایپرکار به مانند فرمول یک، هایبرید بود البته درست عین هم نبودند.

او در مورد تصمیم برای ساخت پاوریونیت اختصاصی گفت:

حال ما در سال 2022 هستیم و جدول زمانی مناسبی برای معرفی آنها در سال 2026 شکل گرفته، چونکه می دانیم دیگر رقبا در حال بررسی کردن بازار برای ورود هستند.

بنابراین از لحاظ زمانی، معقولانه به نظر می رسد که شما این تصمیم (را الان بگیرید) تا در 2026 با پاوریونیت خود روی پیست باشید، فکر می کنم که زمان درستی برای بررسی کردن این موضوع است.

وی همچنین بیان کرد که این تیم تمام چیزهای لازم را برای جنگیدن عنوان قهرمانی جهان را در آینده در اختیار دارد:

تغییرات ساختاری که در اینجا دارد رخ می دهد بسیار عظیم است، فکر می کنم که اولین ساختمان مرکزی بعد از 19 سال یا چنین چیزی است که در فرمول یک دارد ساخته می شود.

از بروزترین تکنولوژی در ساخت آن بهره گرفته می شود که نشان دهند جاه طلبی لارنس استرول و تیم است. بنابراین بله ما یک برنامه پنج ساله داریم و تمام احتمالات و امکانات لازم را برای موفق شدن را در اینجا در اختیار داریم. رو به جلو حرکت خواهیم کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید



تصاویر/ مولوورک اومبائو کیست؟ زنی که از 10 سالگی هیچی نخورده است!