اعطای 230 فقره تسهیلات اشتغال برای مددجویان ماکو


مدیر کمیته امداد ماکو گفت: بیش از 500 میلیارد ریال خدمات به مددجویان این...
مدیر کمیته امداد ماکو گفت: بیش از 500 میلیارد ریال خدمات به مددجویان این نهاد در شهرستان هزینه شده است.

محمد محمدنژاد در گفت و گو با ایسنا با اعلام آخرین گزارش عملکرد یکساله کمیته امداد امام (ره) ماکو اظهار کرد: ارزش ریالی خدمات امداد در سال جاری به مددجویان شهرستان بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

به گفته مدیر کمیته امداد ماکو در سرفصل اشتغال شاهد اجرای تعداد ۲۳۰ طرح اشتغال با اعتبار۱۴۰ میلیارد ریال هستیم که در سرفصل تسهیلات قرض الحسنه نیز تعداد ۲۲۰ فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال اعطا شده است.

وی همچنین در اقدامات صورت گرفته در زمینه مشارکت‌های مردمی نیز افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال به همت خیرین جمع آوری شده است که ۳۲ میلیارد ریال در طرح اکرام و ایتام، ۳۰میلیارد ریال از ستاد زکات، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از درآمد صنادیق صدقات و مابقی از طریق سایر طرح‌های مشارکتی جمع آوری شده است.

محمدنژاد بر فعالیتهای فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: ۲ میلیارد ریال در این زمینه طی یک سال هزینه شده است.

وی در تشریح عملکرد کمیته امداد ماکو در زمینه پرداخت مستمری نقدی نیز گفت: برای تعداد ۲۵۵۰ خانوار مبلغ ۱۷۰میلیارد ریال مستمری پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ماکو بر اقدامات صورت گرفته در سرفصل بیمه تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: یک میلیارد ریال برای تعداد ۱۸۵ نفر هزینه بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

محمدنژاد بر ارائه گزارش عملکرد کمکهای موردی و امورات صورت گرفته در زمینه خرید لوازم منزل و همچنین پرداخت هزینه های درمانی گفت: ۹میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در این خصوص هزینه شده است.

وی در ادامه بر تهیه جهیزیه به تعداد ۵۰ سری به ارزش ۱۵میلیارد ریال و احداث و تعمیر مسکن به ارزش ۱۶میلیارد ریال نیز اشاره کرد.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید