40 نخبه فرهنگی و ورزشی مهریز تجلیل شدند


40 نخبه فرهنگی و ورزشی مهریز تجلیل شدند

یزد- ایرنا- همزمان با هفته جوان با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان، چهارشنبه شب در آیینی، 40 نخبه فرهنگی و ورزشی مهریز معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین که به همت جمعی از ادارات شهرستان برگزار شد با لوح سپاس و هدایا از فعالیت نخبگان فرهنگی ورزشی و افتخارآفرینی آنها قدردانی به عمل آمد.

استاندار یزد از برگزاری این همایش به مناسبت هفته جوان تشکر کرد و گفت: تکریم نخبگان فرهنگی نقش مهمی در الگوسازی و ایجاد انگیزه بین مردم و خانواده‌ها دارد.

مهران فاطمی افزود: استفاده از دیدگاه و نظرات نخبگان و جلب همکاری آنها در برنامه‌های مختلف موضوعی مهم و مورد تاکید دولت و نظام و انقلاب اسلامی است .

همچنین امام‌جمعه مهریز گفت: توجه به مسایل فرهنگی ورزشی و جلب همکاری نخبگان در راستای اهداف دولت و نظام باید به جد در شهرستان پیگیری شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: مهریز ظرفیت‌های خوب فرهنگی زیادی دارد و اگر از وجود آنها در برنامه‌های مختلف استفاده شود خیلی از مسایل مرتفع می‌شود.

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری مهریز به اهمیت شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان منطقه در بخش‌ها و رشته‌های مختلف اشاره کرد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حال ‌و روز گذر فرهنگ و هنر ابرکوه در آستانه سفر وزیر