دولت سیزدهم امید مردم برای ساخت مدارس در مناطق محروم مشگین‌شهر را زنده کرد


دولت سیزدهم امید مردم برای ساخت مدارس در مناطق محروم مشگین‌شهر را زنده کرد

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پروش مشگین‌شهر از توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه فضاهای آموزشی و جذب اعتبارات قابل توجه برای این مراکز در این شهرستان خبرداد.

قربان پناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری ۵۶ میلیارد ریال برای احداث چهار واحد آموزشی در روستاهای تبنق ،آق بولاغ ، قلچقلو و شیخ لار تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخت دو مدرسه در روستای آلوج و احمدآباد را عهده‌دار شده و از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و مشارکت خیرین نیز مدارس مزرعه جهان ، خاراوان و کوجنق احداث می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش مشگین شهر گفت: بزودی پس از سال‌ها وقفه با اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات احداث آموزشگاه شهر قصابه از سر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: بدنبال سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و پیگیری نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ۴۰ میلیارد ریال هم برای ادامه عملیات اجرایی مدرسه حجاب در خیابان شهدا و ۳۵ میلیارد ریال برای آموزشگاه شهر آلنی در نظر گرفته شده است.

پناهی همچنین اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی دبستان خیرساز رازی و زینب را از دیگر اعتبارات جذب شده برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان بیان کرده و از ادامه عملیات اجرایی استخر سرپوشیده فرهنگیان پس از سال‌ها رکود در سال آینده خبرداد.

مدیرآموزش و پرورش مشگین شهر خاطر نشان کرد: بازسازی و تجهیز سیستم‌ گرمایشی مدارس و تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر اقدامات انجام شده است.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

36 طرح عمرانی و اقتصادی در بیله‌سوار آماده بهره‌برداری شد