فرماندار قزوین تدوین سند توسعه شهرستان را در دستور کار قرار دهد


فرماندار قزوین تدوین سند توسعه شهرستان را در دستور کار قرار دهد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به انتظارات از فرماندار جدید، یادآور شد: برنامه‌ریزی برای برقراری و گسترش نظم و امنیت شهروندان، تدوین سند توسعه شهرستان، استفاده از نیروهای باتجربه، جوان و دارای روحیه انقلابی، برقراری ارتباط و تعامل گسترده با مردم و نهادهای مختلف باید مورد توجه فرماندار جدید قرار بگیرد. 

سردار ابولحسن کبیری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قزوین که ۲۸ اسفند در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: تغییر در مدیریت یک اصل است و فلسفه جابه‌جایی مدیران این است که تغییراتی در عرصه مدیریت شکل بگیرد و فکر جدیدی پا به عرصه امور اجرایی بگذارد.

وی افزود: تغییر مدیران لازم است مگر اینکه شرایط به نحوی باشد که فرد مناسب و امکان جابه‌جایی وجود نداشته باشد، البته تغییرات در مدیران به معنی عدم شایستگی مدیر قبلی نیست بلکه لازمه تغییرات استفاده از فکرها و افراد جدید بعد از چند سال است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: از فرماندار جدید تقاضا داریم که مواردی را مدنظر قرار دهد که در حکم مسئولیت به آن تاکید شده است و تدابیر خود را براساس همین موارد طرح‌ریزی کند.

وی با اشاره به انتظارات از فرماندار جدید، یادآور شد: برنامه‌ریزی برای رشد و نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی، پاسداشت ارزش‌ها و دستاوردهای نظام، برقراری و گسترش نظم و امنیت شهروندان، پیش‌بینی و تشکیل شوراهای مورد نیاز برای همکاری و همگرایی صاحبنظران به منظور بهبود وضعیت اقتصادی، فناوری و آموزشی، برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت در امور مربوط به کاهش ناهنجاری اجتماعی و شناسایی استعدادها و نیازهای شهرستان در جهت اتخاذ تصمیمات و اجرای سیاست‌های راهبردی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

کبیری خاطرنشان کرد: تهیه و تدوین سند توسعه شهرستان، استفاده از نیروهای باتجربه، جوان و دارای روحیه انقلابی، برقراری ارتباط و تعامل گسترده با مردم و نهادهای مختلف نیز از دیگر انتظارات از فرماندار جدید است.

حمایت سپاه از فرماندار جدید قزوین

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، نیز در این مراسم تصریح کرد: موضع سپاه در این انتصاب کاملا روشن است، امروز فردی به امور اجرایی شهرستان قزوین راه پیدا کرده که صدای رسای رسالت پاسداری و مهمان صادق دولت است.

وی افزود: سپاه از کاظمی، فرماندار جدید شهرستان قزوین پشتیبانی می‌کند و با توجه به تجربیاتی که در سپاه به دست آورده است در انتظار اتفاقات مثبتی در شهرستان خواهیم بود، کاظمی باید از تمام توان خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) بیان کرد: در ۸ ماه گذشته که در قزوین مسئولیت برعهده گرفتم شاهد همراهی و همکاری فرماندار سابق قزوین بودم، فرماندار سابق را در عرصه‌های مختلفی مانند سیل الموت شرقی دیدم که خودش در منطقه حضور پیدا کرده بود و این همراهی و تعامل قابل تقدیر است.

به گزارش ایسنا، عباس کاظمی که به عنوان فرماندار جدید قزوین معرفی شده است، عناوینی همچون مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین، مدیر دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین و سابقه فرماندهی ناحیه بسیج قزوین را در کارنامه خود دارد، پیش از این محمد شفیعی از اردیبهشت ۹۸ عهده‌دار سمت فرمانداری شهرستان قزوین بود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتحادیه‌ها و اصناف باید اصلاح نظام هدفمندسازی یارانه‌ها را تبیین کنند