افزایش 35.5 درصدی ترددهای استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه روز گذشته


افزایش 35.5 درصدی ترددهای استان کهگیلویه و بویراحمد طی سه روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره تردد بالغ بر 614 هزار وسیله نقلیه در محورهای استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، گفت: شاهد 35.5 درصد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

"عابد محمدی" در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد روزانه خودرو در استان کهگیلویه و احمد، افزود: طی شبانه روز گذشته ۲۰۲ هزار و ۴۱۳ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۲ درصدی داشت.

وی اظهارکرد: طی روز ۲۵ اسفند ماه امسال ۱۷۶ هزار و ۷۱۲ تردد در سطح استان داشته‌ایم که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۱۵هزار و ۶۲۵ تردد طی روز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم که نسبت به مدت مشابه ۳۰ درصد افزایش یافت.

محمدی تصریح کرد: همچنین روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ شاهد تردد ۲۲۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم که این تعداد نسبت به مدت مشابه با افزایش ۳۲ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع از روز ۲۵ تا ۲۷ اسفند امسال ۶۱۴ هزار و ۷۴۹ تردد در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسید که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش۳۵.۵ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این سه روز ۸۲ هزار و ۸۹۳ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و ۷۰ هزار ۹۳۴ وسیله نقلیه از این استان خارج شده است.

محمدی تاکید کرد: متوسط تردد روزانه در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه امسال ۱۹۹ هزار و ۸۶۵ وسیله نقلیه بوده است.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی است ۳۴ دستگاه تردد شمار استان کهگیلویه و بویراحمد طی مدت مذکور محور "یاسوج_ اصفهان" و "یاسوج_ بابامیدان" بیشترین تردد را داشته اند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یکی از اولویت های استان راه اندازی هرچه سریع تر کارخانه قند یاسوج در سال 1400 است