نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان نوروز 1401 را تبریک گفتند


نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان نوروز 1401 را تبریک گفتند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار کردستان در پیامهای جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز 1401 و آغاز سده جدید در تاریخ ایران اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در پیام نوروزی خود اظهار داشت: «بسم الله الرحمن الرحیم » «یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» فرارسیدن عید سعید نوروز و سال ۱۴۰۱ در تقارن با ایام سالروز میلاد مسعود منجی جهان بشریت، حضرت بقیة الله الأعظم ارواحنافداه را به همه ایرانیان بالاخص مردم انقلابی، بافرهنگ و حماسه‌آفرین استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: در سال گذشته علی‌رغم دغدغه ویروس کرونا و سختی و تنگناهای مالی و اقتصادی، اما شاهد پیشرفت‌های متعدد در حوزه‌های مختلف و عنایات و نعمت‌های حق‌تعالی بودیم، امیدواریم در سال جدید نیز رشد و رونق اقتصادی بیشتر شتاب بگیرد و تمام مشکلات و مضیقه‌های معیشتی ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: مردم شریف کردستان با صبوری و نجابت این سال‌ها مشکلات را پشت سر گذاشتند و در سال جدید توقع این است با مدیریت‌هایی که به تازگی به کار گمارده شده اند به امید خدا اتفاق‌های خوبی افتاده وحال مردم بهتر شود و پیشرفت‌ها بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ابراز امیدواری کرد مردم کردستان به پاس مجاهدت‌های خود به آنچه که حقشان است دست پیدا کنند.

وی گفت: بار دیگر سال نو را به همه هم‌استانی‌های عزیز تبریک گفته و سالی پر از خیر، برکت و نشاط و شادی را از خدای تعالی برایتان مسالت می‌کنم.

اولویت سال جدید رفع بیکار و ایجاد اشتغال

استاندار کردستان در پیام نوروزی خود اظهار داشت: آغاز سده نو در تاریخ کشور و تابش آفتاب در قرن جدید بر تارک پرافتخار ایران عزیز و کردستان قهرمان را تبریک عرض می‌کنم.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: در کنار سایر مدیران و مسوولان با برنامه‌ریزی منظم و سیاستگذاری روی اولویت‌های دولت و تاکید ریاست جمهوری شاهد تحول، رشد و ارتقا و پیشرفت استان خواهیم بود.

استاندار کردستان اضافه کرد: از جمله اولویتهای مهم استان، ایجاد اشتغال و مبارزه بی امان با بیکاری است که خانواده های کردستانی را رنج می دهد.

زارعی کوشا گفت: امسال ۳۴ هزار شغل در استان ایجاد می شود که نیازمند همدلی همه مجموعه هاست.

وی تاکید کرد: با مردم پیمان می‌بندیم که برای رفع مشکلات شب و روز تلاش کرده و از همه موانع عبور کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش 80 سانتی متری برف تردد در گردنه ژالانه را مختل کرد