رییس پلیس راه لرستان: خودروی رانندگان متخلف 72 ساعت توقیف می‌شود


رییس پلیس راه لرستان: خودروی رانندگان متخلف 72 ساعت توقیف می‌شود

خرم آباد - ایرنا - رییس پلیس راه لرستان با اشاره به آمادگی 100 درصدی پرسنل پلیس راه استان گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی خودروی رانندگان متخلف و حادثه ساز به مدت 72 ساعت توقیف می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد زارعی روز دوشنبه با اشاره به موج اول سفرهای نوروزی که از چند روز قبل آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد، اظهار داشت: مسافران زمان سفرهای خود را مدیریت کنند و حتما قبل از حرکت وضعیت راه ها را از سامانه ۱۴۱ استعلام بگیرند.
وی تصریح کرد: قانونمداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر شعاری است که امسال به عنوان شعار نوروزی انتخاب شده تا به مسافران یادآوری کند برای داشتن سفری ایمن باید از خطر دور شوند تا سفری همراه با آرامش تجربه کنند.
زارعی افزود: خط قرمز پلیس تخلفات حادثه ساز نظیر سبقت غیر مجاز، سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ است.
رییس پلیس راه لرستان به رفتارهای غیرایمن تعداد محدودی از رانندگان هنجارشکن اشاره کرد و ادامه داد: توقیف ۷۲ ساعته در انتظار رانندگان پرخطر در ایام نوروز است و پلیس مصمم است با عده ای محدودی از رانندگان که به قانون و مقررات بی توجه هستند و از مرز قانون عبور می نمایند بطور جدی برخورد کند.
وی اضافه کرد: حادثه یعنی از دست دادن تمام زندگی که امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح کشور و استان باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خروجی انتخابات باید در راستای تقویت وحدت و همدلی باشد