دیدار نوروزی فرمانداران جنوب‌شرق تهران با خانواده معظم شهدا


دیدار نوروزی فرمانداران جنوب‌شرق تهران با خانواده معظم شهدا

تهران- ایرنا- فرمانداران شهرستان‌های پیشوا، قرچک و ورامین روز دوشنبه در نخستین روز از سال 1401 با حضور منزل شهدا، با خانواده معظم شهدا دیدار و از تلاش آنان تقدیر کردند.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری پیشوا در دیدار با خانواده شهید نعمت‌الله سنگ سفیدی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و همه مردم و مسوولان وظیفه دارند به منظور پاسداشت ارزش‌های انقلاب، دنباله‌رو مسیر شهدا باشند.
ابراهیم تاجیک نوری افزود: در کنار ایثار شهدا، پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا نیز از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند و با صبوری و فداکاری آنان باعث شده تا خط سرخ شهادت در جامعه حفظ شود.
وی تأکید کرد: مسوولان موظفند تا با سرکشی مستمر از خانواده معظم شهدا، از آنان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، طلب یاری کرده و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کنند.
شهید نعمت الله سنگ سفیدی ۲۳ تیر ۱۳۷۱ در خاش هنگام درگیری با اشرار بر اثر اصابت گلوله به مقام والای شهادت نائل آمد.
پیکر پاک این شهید دذ گلزار شهدای امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(علیه السلام) به خاک سپرده شده است.
شهرستان پیشوا بیش از ۳۵۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.
سرپرست فرمانداری قرچک نیز در دیدار با خانواد شهیدان جلال شیرازی و مرتضی امیرحسن از شهدای شهرستان قرچک اظهار داشات: امروز مسوولان برای خدمت‌رسانی به جامعه به دعای خیر خانواده شهدا نیاز دارند تا این توفیق، سبب سربلندی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
علیرضا فاتحی‌نژاد افزود: : علاوه بر سیره زندگی شهدا که مسیر را برای ما مشخص کرده، وصیت‌نامه این عزیزان نیز سرشار از درس‌های ناب دینی و اخلاقی است که مسیر را برای همگان روشن‌تر می‌سازد.
وی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مردم ایران سال سختی را پشت سر گذاشتند اما به خاطر عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره پشتیبان انقلاب و ارزش‌های دینی و انقلابی بودند و هستند و ما وظیفه داریم حمایت‌های مردم را با کار مضاعف و تلاش حداکثری پاسخ دهیم.
وی تأکید کرد: امسال مسوولان باید با خدمت رسانی بیشتر و با افزایش جلب اعتماد مردم، شعار امسال را که به مسائل معیشتی، خودکفایی بیشتر، عزت، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه توجه داشته محقق کنند.
شهرستان قرچک بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.
فرماندار ورامین نیز در دیدار با خانواده شهیدان منصوری، کچویی و تات اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون و مدیون شهدایی هستیم که در دفاع مقدس و طول انقلاب اسلامی با گذشت از جان خود ، آرامش امروز ما را رقم زدند.
مجید درویشی افزود: مادران ، پدران و همسران شهدا با جهاد در راه خدا ، با ارزش‌ترین دارایی خود که همان فرزند و همسرانشان است تقدیم راه خدا کردند که در این راستا تکریم و احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین خانواده های اچشهدای گرانقدر وظیفه ما مسوولین است.
وی تأکید کرد: مسوولان در قبال خون شهدا که با از خود گذشتگی ، امنیت امروز جامعه را تضمین کرده‌اند وظیفه دارند تا با خدمت صادقانه به مردم ، راه شهدا را ادامه دهند.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.


منتخب امروز


ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...