جهاد تبیین و روایتگری از تحریف شاخص‌های انقلاب جلوگیری می‌کند


جهاد تبیین و روایتگری از تحریف شاخص‌های انقلاب جلوگیری می‌کند

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن تحریف شاخص‌های انقلاب اسلامی، گفتمان امام(ره) و آنچه در جبهه‌های جنگ رخ داده است را هدف قرار داده که باید با جهاد تبیین و علم روایتگری از تحریف آن جلوگیری کنیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز چهارشنبه در جمع کاروان های راهیان نور در نمایشگاه راهیان نور ارتش در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور راهیان نور در یادمان های شهدا ما را به یاد روزهای هشت سال دفاع مقدس می اندازد؛ روزهایی که اخلاص و ایثارگری حرف اول را می‌زد.

وی افزود: ما همواره نسبت به شهدا مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده داریم و باید پیام رسان آن‌ها باشیم؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید مقابل تحریفات دشمن ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان ادامه داد: امید است جهاد تبیین در دستور کار تمامی نیروهای انقلاب قرار گیرد چرا که این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است و ما باید در این مسیر تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: شهدا تمام هستی خود را در راه انقلاب اسلامی دادند و ما نیز باید در تداوم راه شهدا در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار یادآور شد: شهدا با تمام وجود مقابل دنیای استکبار ایستادگی کردند و ما نیز باید این راه را ادامه دهیم.

نمایشگاه دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی هر سال در ایام نوروز در منطقه آب تیمور شهرستان اهواز برای بازدید کاروان های راهیان نور برپا می شود که در آن برنامه های فرهنگی و همچنین دستاوردهای ارتش و آثاری از دوران دفاع مقدس به نمایش در می آید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!