2 برابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم حرکتی استراتژیک است


2 برابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم حرکتی استراتژیک است

رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: دوبرابر کردن قیمت خرید تضمینی گندم باتوجه به اهمیت بخش کشاورزی در تولید، اشتغال و ایجاد امنیت غذایی یک حرکت قابل تقدیر از سوی وزارت جهادکشاورزی بود.

پیمان اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: افزایش دوبرابری قیمت خرید تضمینی گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی دست مافیا را از قاچاق گندم کوتاه خواهد کرد و انگیزه‌ کشاورزان کشور را بالا می برد.

وی تصریح کرد: مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان از کشاورزان به عنوان ضامن امنیت غذایی کشور حمایت خواهد کرد و این مهم در راستای نظر ریاست جمهوری و حمایت وی از کشاورزان و پایداری امنیت غذایی کشور است.

اسکندری خاطرنشان کرد: طبق منویات رهبرانقلاب این حرکت قابل تقدیر وزارت جهادکشاورزی در نوروز و ایام تعطیلات در ابعاد بین المللی تاثیرگذار خواهد بود و باعث اقتدار ملی خواهد شد.

وی افزود: جامعه ای که بخواهد مستقل باشد و سر نوشت خودش را با دست خود رقم بزند، باید اول در کشاورزی استقلال داشته و بتواند محصولات مورد نیاز مردمش را تولید می کند.

وی ادامه داد: با حمایت ویژه دولت و افزایش قیمت خرید گندم، انگیزه کشاورزان برای افزایش تولید گندم بیشتر خواهد شد و این موضوع در راستا سیاست‌های کلی کشور و توصیه‌های رهبرانقلاب خواهد بود.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان با اشاره به قرارگرفتن کشور در جنگ اقتصادی اذعان کرد: دو برابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم بیش از پیش مهم بود زیرا این موضوع با خودکفایی و امنیت غذایی کشور ارتباط مستقیمی دارد و امیدواریم با حمایت‌های وزارت جهادکشاورزی و تلاش کشاورزان زحمت کش در آینده شاهد رسیدن به اهداف عالی در بخش کشاورزی باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!