وزیر ارشاد از خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز دیدن کرد


وزیر ارشاد از خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز دیدن کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کتابخانه مرکزی اهواز و خانه هنرمندان، ضمن بازدید، در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (یکشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۰) محمدمهدی اسماعیلی به همراه حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل ارشاد خوزستان، عباس حسین‌زاده، سرپرست نهاد کتابخانه‌های خوزستان، و جمعی از مسؤولان از پروژه خانه هنرمندان و کتابخانه مرکزی اهواز دیدن کرد.

پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و دارای شش هزار متر مربع زیربنا است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

این پروژه در شش طبقه با احتساب زیرزمین احداث شده و دارای شش سالن تخصصی با گنجایش هر کدام ۱۰۰ نفر برای برگزاری برنامه‌های تئاتر، موسیقی، سینما، هنرهای تجسمی، شعر، مطبوعات و همچنین گالری، سالن انتظار، کلاس و کارگاه‌های آموزشی، بخش مدیریت، تریا و سایر فضاهای خدماتی و بهداشتی است و با بهره‌برداری از آن، شاخص فضاهای فرهنگی و هنری مورد استفاده شهروندان در کلان شهر اهواز افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر این، وزیر فرهنگ از مراکز مطالعه نابینایان و کم‌بینایان و غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه مرکزی اهواز بازدید کرد و در حاشیه این بازدید، سرپرست نهاد کتابخانه‌های خوزستان به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح‌های علاج‌بخشی آبگرفتگی‌های اهواز تداوم یابد