مفاخر پروری در استان مرکزی باید ادامه دار باشد


مفاخر پروری در استان مرکزی باید ادامه دار باشد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: این استان به دیار نخبگان علمی و فرهنگی ایران شهرت دارد و فرآیند نخبه‌پروری باید همچنان در این خطه ادامه داشته باشد.

«فرزاد مخلص الائمه» روز دوشنبه در بازدید از سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک و دیدار با رئیس فدراسیون تیراندازی کشور در اراک ، افزود: استان مرکزی استان امامین انقلاب و زادگاه امام راحل در خمین است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، شاکله علمی امام راحل در اراک شکل گرفته است.

وی بیان کرد: استان مرکزی جزو استان‌های استثنا است که ظرفیت‌ها و فرصت‌های آن از مشکلاتش بیشتر است و بیشتر استان‌ها مشکلاتشان از فرصت‌های آنها بیشتر است.

استاندار مرکزی ادامه داد: برای ورزش این استان برنامه‌های مفصلی تدوین شده و بخشی از مفاخر پروری باید در حوزه ورزش مورد توجه قرار گیرد.

مخلص الائمه اظهار داشت: امید است با کمک بخش‌های مختلف بتوان طرح‌هایی را که دولت در سطح کلان و ملی و در استان نیز هدفگذاری کرده در قالب برنامه تحولی به نتیجه رساند.

وی عنوان کرد: ویرایش اول سند تحول دولت تحت عنوان سند تحول دولت مردمی اواخر سال گذشته ابلاغ شد که بخش‌هایی از آن مرتبط با ورزش است.

استاندار مرکزی افزود: ستاد تحول در این استان نیز در روزهای آینده تشکیل می‌شود و همه تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا طرح‌های نیمه تمام هیات تیراندازی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در اسرع وقت تامین اعتبار و تکمیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این بازدید و دیدار گفت: رشته تیراندازی در بخش مردان و زنان در این استان جزو رشته‌های موفق است.

«عابد حقدادی» افزود: پتانسیل‌های خوبی در رشته تیراندازی استان مرکزی وجود دارد اما این رشته جزو رشته‌های ورزشی گران است و باید از همه ظرفیت ها استفاده شود تا هزینه‌های آن کاهش یابد.

وی بیان کرد: هیات تیراندازی استان مرکزی یک طرح با عنوان تفنگ خفیف دارد و پیشرفت فیزیکی آن ۹۰ درصد است و اعتبار ملی هم ندارد و تکمیل آن در گرو تامین یکسری تجهیزات و محوطه سازی داخل است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی