28 مصدوم حاصل حوادث رانندگی در خوزستان


28 مصدوم حاصل حوادث رانندگی در خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در هشتمین روز تعطیلات نوروزی 28 نفر در حوادث جاده های خوزستان مصدوم شدند.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی بیان کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در منطقه الهایی روستای کعب عمیر ۶ نفر مصدوم شدندو به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

وی افزود: برخورد خودروی ساینا با پراید در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه در ۱۰ کیلومتری ایذه به پیون چهار نفر مصدوم بر جا گذاشت که به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

شرهانی ادامه داد: در تصادف خودروهای پژو پارس با نیسان بار در محور جایزان - جولکی سه نفر مصدوم شدند که یک مصدوم توسط کد جایزان به بیمارستان شهید زاده بهبهان و مصدوم دوم توسط کد آب باران آغاجاری منتقل شد و برای مصدوم سوم درمان سرپایی صورت گرفت.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد خودروهای پراید با سمند در حمیدیه خسرج بعد از روستای حلاف پنج نفر مصدوم و به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.
وی گفت: در حادثه ای دیگر برخورد خودروهای سمند با پراید در ایذه ۱۰ نفر مصدوم بر جا گذاشت و توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)