40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در فاروج پرداخت شد


 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در فاروج پرداخت شد

فرمانده سپاه و بسیج شهرستان فاروج گفت: 40 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از منابع بسیج سازندگی در اختیار گروه های جهادی قرار گرفت و برای اشتغال در حوزه های کشاورزی و دامپروری پرداخت شد.

سرگرد یاسر قدیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۱۵۰ گروه جهادی فعال در شهرستان در سامانه اطلس ثبت و دارای شناسنامه هستند که فعالیت هایشان در حوزه های مختلف به تناسب نیاز طی سال گذشته انجام و امسال هم استمرار دارد.

فرمانده سپاه و بسیج فاروج افزود: برای ۲۰۰ نفر کارگاه آموزشی ویژه اشتغالزایی برگزار و کارگاه فرآوری گیاهان دارویی هم در همین راستا راه اندازی شد.

سرگرد قدیمی گفت: توزیع ۲۱ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی در ۱۳ مرحله و ۲۳ هزار بسته بهداشتی از سوی گروه های جهادی طی سال گذشته انجام شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت مسکن برای ۵ خانوار از سوی این گروهای جهادی در شهرستان بیان کرد: برای مرمت قنات روستای گزکوه هم یک میلیارد ریال هزینه شد.

سرگرد قدیمی به توزیع ۹۷ هزار پرس غذای گرم از سوی این گروه ها در شهرستان هم اشاره کرد و افزود: ۲ هزار بسته نوشت افزار و ۳۳ سری جهیزیه نیز طی سالی که گذشت تامین و به گروه هدف ارائه شد.

وی بیان کرد: از سوم فروردین امسال این گروه ها فعالیت های خود را در حوزه محرومیت زدایی در سطح روستاهای پیش بینی شده آغاز کرده اند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


8 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان باختند