امام جمعه موقت بوشهر: با جهاد تبیین آرمانهای نظام جمهوری اسلامی باید حفظ شود


امام جمعه موقت بوشهر: با جهاد تبیین آرمانهای نظام جمهوری اسلامی باید حفظ شود

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: با جهاد تبیین آرمانهای نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه برای انتقال به جوانان و نسل چهارم انقلاب حفظ شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: باید در قالب جهاد تبیین خاطرات گذشته را زنده نگه داریم و افتخارات این سرزمین و نظام را از یاد نبریم و آنها را به جوانان خود انتقال دهیم.

وی بیان کرد: باید با جهاد تبیین اعتقادات این نظام را حفظ و گامهای محکمی برای زنده نگه داشتن این افتخارات برداشته شود.

دشتی اضافه کرد: روز 12 فروردین بعنوان روز جمهوری اسلامی و نخستین روز حکومت الله و از بزرگترین عیدهای ملی و مذهبی ایران اسلامی است .

وی تاکید کرد: ملت ایران در چنین روزی در مقابل یک امتحان قرار گرفتند طاغوت را از جامعه بیرون کرده و نظام جمهوری اسلامی را مستقر کردند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امام راحل معتقد بود که نظام باید مبتنی بر رای و نظر مردم باشد و براین اساس این رفراندوم را برپا کردند و امروز نیز بعد از 43 سال از عمر انقلاب اگر رفراندومی برگزار شود باز هم مردم همین رای را خواهند داد.

وی ادامه داد: در این روز مهم اعلام شد نظام استکباری و طاغوتی مطرود و نظام جمهوری اسلامی بر اساس نظر مردم مستقر شد.

دشتی گفت: مردم در روز 12 فروردین با وحدت و انسجامی بی نظیر پای صندوقهای رای آمدند و به نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

وی تاکید کرد: رای مردم به نظر امام بود و تجسم حکومتی که امام رهبر آن است.

دشتی گفت: ملت ایران انقلاب کرد، نظام طاغوت را بیرون کرد، هشت سال برای انقلاب جنگید، در برابر ترورها، ناامنی ها و تحریمها مقاومت کرد و در برابر طاغوت و استکبار از پای ننشتیم و جبهه مقاومت در مقابل استکبار ایجاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان قرار داریم بر ضرورت برپایی آئینهای معنوی مخصوص این ماه مبارک تاکید کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کسب مقام هفتم در سطح کشور توسط دفتر سلول‌های بنیادی بوشهر