2 میلیون و 890 هزار مسافر نوروزی وارد چهارمحال و بختیاری شدند


2 میلیون و 890 هزار مسافر نوروزی وارد چهارمحال و بختیاری شدند

شهرکرد_ ایرنا_ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در 16 روز گذشته 2 میلیون و 890 هزار مسافر و گردشگر نوروزی وارد این استان شده‌اند.

علیرضا جیلان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی با بیش از ۷۲۲ هزار خودرو وارد این استان شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۱۰ هزار و ۷۸۴ مسافر و گردشگر با ۵۲ هزار و ۶۹۶ دستگاه خودرو در ۲۴ ساعت گذشته به چهارمحال و بختیاری وارد و ۱۸۶ هزار و ۴۰۰ نفر با ۴۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

جیلان تصریح کرد: همچنین در این مدت حدود ۹۹ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ستادهای اسکان و سایر اقامتگاه‌های استان شامل اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، مهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی وسالن‌های ورزشی استان اقامت کرده‌اند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

به گزارش ایرنا، خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ فعال است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان بروجن