انتقاد عضو شورای اسلامی شهر بجنورد از اجرای طرح بوستان بانوان


انتقاد عضو شورای اسلامی شهر بجنورد از اجرای طرح بوستان بانوان

بجنورد-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: پیوست های اخذ استعلام های فنی و اجرایی در ایجاد دومین بوستان بانوان در بجنورد لحاظ نشده و این طرح با وجود نقدهای اجرایی، عملیاتی شده است.

سیدمحسن موسوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای بوستان بانوان در بوستان آفرینش شهر بجنورد از جنبه های مختلف و بویژه مخاطرات و بحران های ناشی از دوره سیلاب های مسیل شهر بجنورد، مشکل دارد.

وی افزود: دفتر مدیریت بحران استانداری و شرکت آب منطقه ای استان در زمینه بحران های مسیل عبوری از بوستان آفرینش مکاتبات لازم را انجام داده و تهدیدهای ممکن را اعلام داشته اند.

موسوی گفت: از مخاطرات اجرای بوستان بانوان در محل پارک آفرینش بجنورد، همجواری این مکان با انبارهای سوخت شرکت نفت است در این زمینه ارزیابی تخصصی مدیریت پدافند غیرعامل استانداری، ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح از جنبه های منظری و فنی، مخالف بودم و نقدهای اجرایی طرح را اعلام کردم و در فرآیند قانونگذاری، طرح مربوطه در شورای اسلامی شهر بجنورد مصوب و هیات تطبیق فرمانداری نیز مصوبه را تایید کرده و جبنه قانونی آن شکل گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: البته شهرداری اعلام کرده است که اقدامات مربوط به ارتقای ایمنی مسیل در دست پیگیری است و آب منطقه ای استان نیز طرح ارسالی شهرداری را در دست بررسی نهایی دارد.

بوستان آفرینش بجنورد در دهه ۸۰ شرکت پتروشیمی خراسان واقع در خراسان شمالی ایجاد شد. اکنون با مصوبه شورای اسلامی شهر بجنورد به بوستان ویژه بانوان تبدیل شده است.

حصارکشی اطراف این بوستان با گلایه ها و انتقادهای مردم همراه شده است.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هفت کیلومتر از مسیر رودخانه‌های شیروان بازگشایی شد