200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود


200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع 200 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستانی در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.

جمال شیبه در مراسم توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستانی اظهار کرد: بیماری کرونا به دغدغه‌ای برای محرومان و نیازمندان تبدیل شده بود که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری یک جریان عظیمی در کشور جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا ایجاد شد و نقش خیرین در این زمینه بی‌نظیر بود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر گسترش این جریان تاکید داشتند و قطعا این اقدام سال به سال بزرگتر خواهد شد، افزود: امسال همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مجموعه کمیته امداد استان خوزستان پویشی تحت عنوان ایران همدل به ویژه طرح شهید سلیمانی را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی کرد که اکنون مرحله اول در سال جدید این پویش با توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی و با شعار اطعام مهدوی، افطاری ساده در حال برگزاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: امید است با مشارکت خیران، مردم سخاوتمند، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه ۱۸۸ هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان توزیع کنیم.

در اولین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در مصلی اهواز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و سردار باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر، ۱۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستانی توزیع شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پوستر نخستین سوگواره تعزیه «رایت سرخ» رونمایی شد