صف فروش سنگین برای وساپا و خگستر


صف فروش سنگین برای وساپا و خگستر

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم 280میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به ثبت رسید و همچنین سهام صنعتی زر ماکارون، 47میلیارد تومان تقاضای خرید داشت. اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 400میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 120میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص...

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «غزر»، «شجم» و «خکاوه» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنعتی زر ماکارون، ۴۷میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وساپا»، «خگستر» و «گنگین» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۱۳ میلیارد تومان (۵۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۱۳ میلیارد تومان (۹۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری آرین توسکا (وآتوس) به ۳.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات غذایی و آشامیدنی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۶۸میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۴میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فلزات اساسی» با فشار فروش ۱۹میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

صف فروش سنگین برای وساپا و خگستر

صف فروش سنگین برای وساپا و خگستر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پایان ماه پرفراز و نشیب بازار سهام