نمایشگاه هفته قرآن و عترت در کرمانشاه آغاز به کار کرد


نمایشگاه هفته قرآن و عترت در کرمانشاه آغاز به کار کرد

نمایشگاه آثار برگزیده هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه امروز (28 فروردین) در محل نگارخانه شهید آوینی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

محسن کرمیان رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به انتخاب آثار این نمایشگاه از میان 141 اثر گفت: این آثار در سه بخش تذهیب و نگارگری، طراحی و خوشنویسی انتخاب شده است.

وی افزود: در مجموع با نظر داوران از میان آثار 35 اثر برای نمایش در این نمایشگاه انتخاب شده اند.

وی یادآور شد: در بخش نقاشی خط هم 15 اثر و در بخش نقاشی شش اثر ارسال شدند، اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن آثار داوری در این دو بخش صورت نگرفته است.

کرمیان از برپایی این نمایشگاه تا چهارم اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: علاقمندان می توانند صبح ها ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها ساعت 16 تا 18 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع مقدمات برنامه های هفته قرآن و عترت از دی ماه سال گذشته گفت: از آن زمان کارهای فراخون برخی برنامه ها داده شد و برنامه های متنوعی در این هفته در نظر گرفته شده است.

کرمیان برگزاری کرسی های تلاوت، نشست های تخصصی قرآنی، برگزاری کارگاه موشن گرافی، اجرای تئاترهای خیابانی و تجلیل از خانواده شهدا را بخشی از برنامه های هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه برنامه های این هفته نیز بعد از ماه مبارک برگزار خواهد شد تا بتوانیم میزبان یکی از مسئولین وزارت ارشاد در این مراسم باشیم.

نمایشگاه هفته قرآن و عترت در کرمانشاه آغاز به کار کرد

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آتش‌سوزی در یکی از مقرهای سپاه در استان کرمانشاه