شهدای ارتش نماد وفاداری سربازان نظام هستند


شهدای ارتش نماد وفاداری سربازان نظام هستند

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق گفت: 48و500 شهید ارتش ج. ا. ا نماد وفاداری سربازان نظام و جانفشانی در مسیر آرمان‌های انقلاب است.

همزمان با گرامیداشت دهه ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی و گرامیداشت رشادت ها و دلاوری های سربازان ارتش جمهوری اسلامی، آیین غبارروبی و عطر افشانی با حضور سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوبشرق، فرماندهان ارتش در استان کرمان، خانواده شهدا و مسئولان لشکری و کشوری در گلزار بین المللی شهر کرمان در جوار مرقد مطهر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و به مقام شامخ شهدای عزیز و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام نمودند.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است اظهار داشت؛ شهدا با ایمانی راسخ و تکیه بر معنویات و اخلاقیات از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و شعائر دینی پاسداری کرده و با شایستگی تحسین برانگیز جان خود را نثار آزادی و استقلال میهن اسلامی کردند.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق با اشاره به اینکه به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخوردار هستیم خاطرنشان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا سربلند و پیروز است، به برکت انقلاب و شهدای والا مقام آن است.

امیر غلامعلیان افزود: اگر امروز شاهد افتخارات و امنیت کامل در کشورمان هستیم مدیون ایثار و جانفشانی های شهدایی است که برای آسایش مردم کشور جان خود را درطبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از میهن اسلامی خود از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق با تاکید بر اینکه ۴۸۵۰۰ شهید ارتش ج. ا. ا نماد وفاداری سربازان نظام و جانفشانی در مسیر آرمانهای انقلاب است گفت؛ شهدا با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های خود، با تمام وجود از کیان میهن اسلامی دفاع کردند و آبادانی، شکوفایی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون این عزیزان است و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که آنها برای حفظ نظام و اسلام از همه چیز خود گذشتند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


پیگیری سازمان حج و زیارت برای اعزام زائر به عتبات در اربعین