تسهیلات ارزان قیمت، راهکاری برای رونق تولید و اقتصاد


تسهیلات ارزان قیمت، راهکاری برای رونق تولید و اقتصاد

امام جمعه دهدشت خواستار تسهیلات ارزان قیمت از بانک کشاورزی به مردم برای رونق تولید و اقتصاد شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس بانک کشاورزی دهدشت اظهار کرد: بانک‌ها باید از حالت بنگاه‌داری خارج شوند و به مردم تسهیلات قرض‌الحسنه دهند و گشایش برای مردم ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها سیاست اقتصادی خود را دارند گفت: اما نباید صرفا فقط بنگاه اقتصادی باشند و منافع خودشان را در نظر بگیرند بلکه منافع مردم در اولویت باشد چرا که فلسفه وجودی بانک، مردم هستند اگر مردم نباشند بانک، پول و اعتبارات وجود ندارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: چرا در استانی که اینهمه محرومیت هست و تولید و اشتغال و شهرک‌های صنعتی وجود ندارد در پرداخت وام در سطح کشور رتبه آخر باشیم؟.

امام جمعه دهدشت گفت: بانک کشاورزی با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری رسالت بسیار مهمی دارد چرا که علاوه بر تولید و دانش‌بنیان، حضرت آقا به صراحت از کشاورزی نام بردند و لذا بانک کشاورزی چه در استان و کشور و شهرستان باید این فرمایشات حضرت آقا را مد نظر خود قرار دهند و در تحقق شعار سال گام بردارند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در بحث مواد غذایی وابسته به دیگرانیم، خواستار تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک کشاورزی به مردم شد و بیان کرد: کشاورزی خوراک مردم هست و وقتی کشاورزی رونق پیدا کند اقتصاد هم رونق پیدا می‌کند.

انتهای پیام




سیاه چادر عشایر ،بی آلایش ترین خانه دنیا