سوپرایز تولد 41 سالگی مهراوه شریفی نیا + عکس


سوپرایز تولد 41 سالگی مهراوه شریفی نیا + عکس

مهراوه شریفی نیا امروز 41 ساله شد. به گزارش اقتصاد آنلاین، مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او فرزند محمدرضا شریفی...

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهراوه شریفی نیا در ۲۹ فروردین ماه ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

سوپرایز تولد ۴۱ سالگی مهراوه شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکسی از تولد خواهرش نوشته است. عزیزترین خواهر دنیا تولدت مبارک تو خورشید زندگی منی از تو انرژی می گیرم از تو قدرت می گیرم از تو عشق می گیرم تو سخت ترین شرایط از تو ارامش می گیرم حضور تو بهم قوت قلب میده

سوپرایز تولد 41 سالگی مهراوه شریفی نیا + عکس

دنیای بازیگری مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در ۸ سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد. دزد عروسک ها فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند و بازیگری اکبر عبدی، آزیتا حاجیان و مهراوه شریفی نیا ساخته سال ۱۳۶۸ است.

او پس از آن در سال ۱۳۷۸ در فیلم سینمایی زیر پوست شهر در کنار باران کوثری به ایفای نقش پرداخت. زیر پوست شهر نهمین فیلم سینمایی رخشان بنی اعتماد در سال ۱۳۷۹ است.

در سال ۱۳۸۸ در سریال آشپزباشی با خواهرش ملیکا شریفی نیا همبازی شد. سریال آشپزباشی به کارگردانی علیرضا هنرمند و با بازی پرویز پرستویی ، فاطمه معتمد آریا ، مهراوه و ملیکا شریفی نیا از شبکه اول سیما پخش شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)