تقوی و بصیرت انقلابی، ویژگی بارز شهید قرنی بود


قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت:...
قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: مهمترین ویژگی شهید قرنی داشتن بصیرت انقلابی، ایمان و تقوا بود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه علمیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی، حجت الاسلام علی معبودی روز چهارشنبه در مراسم چهل و سومین سالروز شهادت شهید سپهبد محمد ولی قرنی که در مسجد حضرت امام خمینی (ره) قرارگاه برگزار شد، افزود: این شهید والامقام انسانی توانمند، آینده نگر و عاشق به کشور بود که ضمن سروسامان دادن به ارتش بعد از پیروزی انقلاب از انحلال آن جلوگیری کرد و امام راحل نیز از ایشان حمایت به عمل آورد.

وی تصریح کرد: شهید قرنی از تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش در آن زمان جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم در دوران دفاع مقدس متبلور شد تا جایی که ارتش توانست با اتکا به نیروهای مومن، توانمند و همچنین تجهیزات پیشرفته خود در برابر دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

این مسوول با اشاره به اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی، گفت:صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، حفظ مناطقی مانند کردستان و پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی از جمله این اقدامات و خصوصیات بود.

وی گفت: افرادی مانند قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

حجت الاسلام معبودی در بخش دیگری از سخنان خود به فیوضات معنوی شب های احیا اشاره و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان سید ماه های خدا و شب های قدر، سیده ماه رمضان است، چکیده ماه رمضان شب های احیا می باشد و به عبارتی هر چیزی قلبی دارد و قلب ماه رمضان شب قدر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان اینکه تمامی مقدرات یک ساله انسان ها در شب های احیا امضا می شود، خاطرنشان کرد: باید در این شب ها ارتباط خود را با خداوند محکم و مستحکم کنیم و امام زمان خود را بیشتر بشناسیم چرا که اگر کسی امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید