نهمین نمایشگاه قرآنی در البرز گشایش یافت


نهمین نمایشگاه قرآنی در البرز گشایش یافت

کرج - ایرنا - نهمین نمایشگاه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گشایش یافت.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز و با هدف غنی سازی فرهنگ دینی برپا شده است.

«زهرا حسینی» افزود: نمایشگاه قرآنی البرز در قالب های مختلف و با همراهی دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی استان از جمله سپاه امام حسن مجتبی(ع)، شهرداری کرج و صدا و سیما دایر شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه هم اکنون در قالب ۳۰ غرفه قرآن عترت، یک غرفه حجاب و عفاف و یک غرفه کودک و نوجوان برپا شده است.

حسینی گفت: همچنین اجرای نمایش های خیابانی و آئینی، سلسله نشست و کارگاه های آموزشی خطاطی، هنرهای تجسمی و اکران فیلم با برپایی سینما سیار از دیگر برنامه های جنبی نهمین نمایشگاه قرآنی در استان البرز است.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند از نهمین نمایشگاه قرآنی البرز تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ بازدید به عمل آورند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!