خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری


خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا- کشف توزیع خارج از شبکه نهاده‌های دامی، دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف سیگار قاچاق از مهمترین خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری در روز پنجشنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه 1401 است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از کشف ۲ تن و ۵۴۰ کیلوگرم نهاده دامی خارج از شبکه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شهرکرد خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ کوروش بهرامی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر بارگیری و انتقال نهاده‌های دامی خارج از شبکه با یک دستگاه وانت نیسان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری سورشجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده، صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس مشخص و وانت حامل بار قاچاق شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در ورودی شهر سورشجان متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن و ۵۴۰ کیلوگرم نهاده دامی خارج از شبکه از نوع ذرت کشف شد.

کشف محموله سیگار قاچاق در شهرستان لردگان

فرمانده انتظامی لردگان گفت: ماموران انتظامی این یگان در بازرسی از یک دستگاه خودروی سمند (شوتی) بیش از ۳۱۷ هزار نخ سیگار به ارزش سه میلیاردریال کشف کردند .

سرهنگ علی تابش‌فرد افزود: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو سیگار قاچاق کشف و ضبط شد و یک نفر متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تابش‌فرد افزود: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

سارق اماکن خصوصی (انبار و کارگاهها) در فارسان دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارسان چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارق انبار و کارگاه‌های اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غضنفر محمدحسینی افزود: در پی یک فقره سرقت اماکن خصوصی مراتب در دستورکار کلانتری ۱۲ فارسان قرار گرفت و در تحقیقات فنی و پلیسی و براساس تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته سارق شناسایی و با هماهنگی قضایی احضار شد که پس از بازجویی‌های فنی نامبرده به بزه انتسابی اعتراف و متعهد به جبران و پرداخت خسارت شد.

وی گفت: ماموران با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی سارق را به پلیس آگاهی تحویل دادند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی