تداوم صدرنشینی خاتون بم در لیگ فوتبال زنان؛ / هفته ناکامی سپاهان با توقف تیم زنان تکمیل شد


تداوم صدرنشینی خاتون بم در لیگ فوتبال زنان؛ / هفته ناکامی سپاهان با توقف تیم زنان تکمیل شد

هفته‌ی شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان شب گذشته با انجام 4 مسابقه و لغو 2 دیدار به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه" انصراف زارع باتری سنندج از سفر به بم باعث شد تا نتیجه‌ی انضباطی در این مسابقه رقم بخورد و شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم هفته‌ی شانزدهم را بدون انجام مسابقه و با کسب 3 امتیاز به پایان برسانند؛ دیگر مسابقه‌ی هفته شانزدهم هم میان کیان نیشابور و سارگل بوشهر به دلیل حذف تیم بوشهری از جدول برگزار نشد و نتیجه‌ی 3-0 به سود تیم نیشابوری به ثبت رسید.

در مهم‌ترین مسابقه‌ی شب گذشته، سپاهان اصفهان در خانه نتوانست ملوان بندرانزلی را از پیش بردارد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا شانس سپاهانی‌ها برای تصاحب جام قهرمانی لیگ فوتبال زنان کمرنگ شود؛ شهرداری سیرجان در ایلام بردی 2 گله را برابر پالایش گاز به دست آورد.

در نبرد جذاب هفته، ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی که با 2 گل از حریف خود پیش بود، برابر هیات فوتبال البرز به تساوی 2-2 رضایت داد و همیاری ارومیه نیز با برتری 3 گله از سد ملی‌پوشان شهرکرد عبور کرد.

در جدول رده‌بندی، خاتون بم با 43 امتیاز کماکان صدرنشین است و شهرداری سیرجان 41 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم صدرنشین به شمار می‌آید؛ سپاهان اصفهان هم با 38 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

نتایج کامل هفته‌ی شانزدهم لیگ فوتبال زنان:

خاتون بم 3-0 زارع باتری سنندج (عدم حضور تیم میهمان)
کیان نیشابور 3-0 سارگل بوشهر (حذف تیم بوشهری از جدول)
سپاهان اصفهان 1-1 ملوان بندرانزلی
پالایش گاز ایلام 0-2 شهرداری سیرجان
هیات فوتبال البرز 2-2 ذوب‌آهن اصفهان
ملی‌پوشان شهرکرد 0-3 همیاری ارومیه


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!