فرهنگسرای خانواده وبینار «ویژگی‌های خانواده ایده‌آل» را برگزار می کند


فرهنگسرای خانواده وبینار «ویژگی‌های خانواده ایده‌آل» را برگزار می کند

به همت فرهنگسرای خانواده سیزدهمین وبینار آموزشی «ویژگی‌های خانواده ایده‌آل» روز سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 10 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این وبینار آموزشی به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده با حضور مجید ابهری(رفتار شناس اجتماعی و عضو شورای اندیشه روز خانواده) به موضوع «ویژگی‌های خانواده ایده‌آل» اختصاص دارد.

برای داشتن یک خانواده ایده آل و سالم به عنوان پایه های یک جامعه سالم لازم است همه اعضای خانواده و بویژه زن و شوهر نقش خود را به درستی ایفا کنند و لازمه خانواده ایده آل، تربیت صحیح و اصولی کودک و آماده کردن او برای یک انتخاب درست در مرحله ازدواج و توجه به ابعاد مختلف روانی، انسانی، اجتماعی و شخصیتی دو طرف مقابل یعنی زن و شوهر در زندگی مشترک است؛ به همین منظور در این نشست شاخص‌ها، استانداردها و ویژگی‌های یک خانواده ایده آل و سالم توسط مجید ابهری مدرس دانشگاه بررسی می شود.

«مجـید ابـهـری» آسیب شناس، رفتار شناس اجتماعی و مدرس دانشگاه است وی تاکنون کارگاه‌های متعددی در زمینه خانواده، مهارت های اجتماعی، فرزندپروری و ... را برگزار کرده است.

وبینار آموزشی «ویژگی‌های خانواده ایده‌آل» در سامانه شهرآموخت به نشانی https://online.shahramookht.ir/ch/shafaq-family در دسترس علاقه مندان است.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88712839 تماس بگیرند.

پایان پیام/32

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

10 تا از بهترین سریال‌های پزشکی که تاکنون ساخته شده‌اند