صندوق ولایت سمنان پنج میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد


صندوق ولایت سمنان پنج میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد

سمنان- ایرنا- مدیر صندوق قرض‌الحسنه ولایت استان‌سمنان گفت: پنج میلیارد و 120 میلیون ریال در قالب 152 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان در فروردین 1401 پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مداح روز چهارشنبه به رسانه ها بیان کرد: فروردین ماه امسال ۱۵۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه با هم افزایی بانک رسالت و مهر در راستای اشتغال، درمان و مسکن پرداخت شد.

وی معیشت، ازدواج، مباحث فرهنگی و ضروری را از دیگر سرفصل های پرداخت اشتغال برشمرد و افزود: سپرده گذاری خیران به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در صندوق قرض الحسنه ولایت استان سمنان می رسد.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه ولایت استان‌سمنان ادامه داد: با افزایش سپرده گذاری بخشی از اعتبارات خیران امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیشتر می شود.

مداح اظهارداشت: صندوق امداد ولایت استان سمنان شهریورماه سال ۹۵ با هدف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان راه اندازی شد.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه ولایت استان‌سمنان اضافه کرد: خیران با سپرده گذاری در این صندوق به پرداخت تسیهلات به نیازمندان کمک کنند./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس