تفاهم‌نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد


تفاهم‌نامه همکاری شرکت سهامی بیمه ایران با بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد

زاهدان-ایرنا- در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران امروز /چهارشنبه/ تفاهم‌نامه همکاری بین این شرکت و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه اظهارداشت: این شرکت از سنوات گذشته در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی اقدامات ارزشمندی را انجام داده که تحویل دستگاه سی تی اسکن در زمان اوج‌گیری کرونا و همچنین آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از جمله این مشارکت‌ها است.

حسن شریفی بیان کرد: در ادامه همکاری حوزه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد و در نوبت اول ۲۰ فقره بیمه‌نامه عمر شرکت سهامی ایران به جامعه هدف این اداره کل اهدا شد.

سرپرست اداره کل بهزیست سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: یکی از سازمان‌های متولی در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی اداره بهزیستی است.

عباسعلی اویسی ادامه داد: به موجب این همکاری و تداوم آن، تعداد بیشتری از زنان سرپرست خانوار، که مدیران خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از مزایای این طرح‌ بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی کسانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از بیمه خدمات درمانی استفاده می‌کنند، افزود: این بیمه، اطمینان نسبی بیشتری در خصوص برخورداری خانوارها از هزینه زندگی در پایان دوره بیمه ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا