مردمی شدن اقتصاد لازمه موفقیت است


مردمی شدن اقتصاد لازمه موفقیت است

زاهدان- ایرنا- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی در جنوب شرق کشور گفت: در حوزه اقتصاد مردمی باید کار شود، چرا که هرجایی مردم وارد میدان شدند در انجام کار موفق بودیم و هیچ راهی نداریم که اقتصاد مردمی شود چرا که با  مردمی شدن اقتصاد ما موفق‌تر خواهیم بود.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، سردار محمد کرمی در نشست خبری همایش جهاد تبیین اظهارداشت: جوانان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب برای پیشرفت در حوزه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، صنعتی، هستند به همین منظور جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب فرمودند که این یک فریضه قطعی است در این راستا با هماهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان همایش جهاد تبیین را در استان برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: مدیران جهادی، جهاد تبیین، جوانان، دانشجویان و قشر فرهیخته و نخبگان هستند، بنابراین دانشگاه نقش محوری دارد که این مهم به خوبی باید شکل گیرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی در جنوب شرق کشور با اشاره به این مطلب که خبرنگاران نقش مهم و محوری در جهاد تبیین دارند، افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشگاه محوری استان است که فعالیت های بسیار ارزنده ای در حوزه‌های مختلف داشته و دارد.

وی تاکید کرد: دشمن سعی و تلاش دارد تا به جامعه القا کند که نظام اسلامی نظام کارآمدی نیست، در صورتی که نظام اسلامی با تمام تلاش بر روی کار تاکید دارد که این عبادت است.

سردار کرمی تفکر، نوآوری، خلاقیت و علم را عبادت دانست و افزود: این همایش در راستای بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقداماتی که باید انجام دهیم است لذا باید از شرایطی که فراهم بوده مانند ظرفیت‌های بومی، منطقه‌ای استفاده شود.

وی بیان کرد: دین اسلام دینی کارآمد است و باید بتوانیم به خوبی در جهت کارآمدی نظام بیش از پیش حرکت کنیم تا بتوانیم ازخلاقیت و نو آوری جوانان بهره‌مند شویم و با جهاد تبیین مقابل حرکت‌های دشمن ایستادگی کنیم.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان، استانداری و قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران با همکاری هم تلاش دارند ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای و دستاوردهای علمی و پژوهشی را طی سه روز در قالب دومین همایش کارآفرینی روستایی، (با محوریت روستای خلاق و ارتقای مهارت‌های نرم دهیاران) انجام دهند.

غلامرضا رضایی افزود: همایش جهاد تبیین در راستای تشریح ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای و دستاوردهای علمی و پژوهشی از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی اظهارداشت: نمایشگاه تخصصی و دستاوردهای بومی منطقه جنوب شرق نیز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت که تاریخ‌های برگزاری همایش‌ها است در دانشگاه سیستان و بلوچستان در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان