کارگاه آموزش آتش‌نشانی در مدارس شهرری برگزار شد


شهرری - ایرنا - سرپرست ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه...
شهرری - ایرنا - سرپرست ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه 20 تهران - شهرری از برگزاری کارگاه آموزشی آتش‌نشانی ویژه دانش‌آموزان مدارس این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰ تهران - شهرری ، محمد حاتمی روز چهارشنبه گفت: به منظور ارتقای آمادگی و افزایش آگاهی دانش آموزان و مربیان مدارس در هنگام بروز حوادث و وقایع غیر مترقبه و آشنایی با مبانی مدیریت بحران، کارگاه آموزشی با موضوع آتش نشانی با حضور محدود و با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی از سوی دانش آموزان در دبیرستان های دخترانه کوثر، تزکیه و مجتهده امین در نواحی ناحیه ۲ و ۵ این منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش دانش آموزان و مربیان مدارس در اشاعه فرهنگ ایمنی در سطح جامعه و خانواده، افزود: در این دوره آموزشی دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس با انواع آتش و روش خاموش کردن آن و همچنین نحوه کار با انواع کپسول های آتش نشانی آشنا شدند.

براساس این گزارش، کارگاه های آموزشی ستاد مدیریت بحران با هدف افزایش آگاهی و ارتقای آمادگی دانش آموزان مدارس این منطقه در مواجهه با مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی به صورت مستمر برگزار می شود.

منطقه ۲۰ شهرداری تهران یکی از مناطق حنوبی شهری تهران است و بخش عمده‌ای از شهر ری در منطقه ۲۰ تهران قرار دارد. منطقه بیست شهرداری تهران از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و اراضی اطراف و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید