صنایع مشکل دار در شهرک‌های صنعتی قزوین پایش می‌شوند


صنایع مشکل دار در شهرک‌های صنعتی قزوین پایش می‌شوند

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: صنایع مشکل دار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی و به شکل مستمر پایش می شوند تا در کم‌ترین زمان به مشکل آنها رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا صفاری روز یکشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) که با حضور نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز و عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، افزود: پس از شناسایی و پایش مشکلات صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی، نشستی با حضور دستگاه های مختلف اعم از شرکت های خدمات رسان (آب،برق و گاز)، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک ها و سایر دستگاه های ذیربط برای بررسی و حل مشکلات برگزار می شود.

وی اظهار داشت: از ظرفیت کارگروه های تعریف شده ذیل قانون مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز برای حل مشکلات صنایع مستقر در شهرک های صنعتی استان قزوین استفاده می کنیم.

این مسوول افزود: در کنار رسیدگی به مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی بهره بردار برای تسریع در تکمیل و بهره برداری طرح های در دست اجرا نیز کارگروهی تشکیل شده که این موضوع را برای رفع موانع پیشبرد اجرای طرح های تولیدی پایش و رسیدگی می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با تاکید بر تلاش همه دستگاه های اجرایی برای کمک به تحقق شعار سال و پشتیبانی از تولید، گفت: امروز اولویت اساسی کشور تولید است و این مساله را مقام معظم رهبری بارها تاکید و تکرار کرده اند بنابراین نباید اجازه دهیم مشکلات پیش روی صنایع مانع تولید شود.

وی با اشاره به وجود حدود ۲۰۰ واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی استان قزوین ، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب و همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها بتوان بخش زیادی از این واحدها را ظرف ۲ سال به چرخه تولید بازگرداند.

این مسوول در ادامه از شهرک صنعتی کاسپین ۲ به عنوان یکی از شهرک های صنعتی تقاضا محور استان و حتی کشور یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم با توسعه اراضی این شهرک بتوانیم در جذب متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه موفق عمل کنیم.

شهرک صنعتی کاسپین ۲ یا آبیک دارای ۵۶ واحد تولیدی بهره بردار است.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟