گردشگران به همراه دهه نودی های خلخال سرود سلام فرمانده را زمزمه کردند


گردشگران به همراه دهه نودی های خلخال سرود  سلام فرمانده  را زمزمه کردند

اردبیل- ایرنا - گردشگران حاضر در تفرجگاه اندبیل خلخال ضمن مشارکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، سرود سلام فرمانده را با دهه نودی های این شهرستان زمزمه کردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین بمناسبت گرامیداشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، مراسمی با حضور مردم خلخال در منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه اندبیل یاد و نام امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

گردشگران به همراه دهه نودی های خلخال سرود "سلام فرمانده" را زمزمه کردند

این مراسم به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه خلخال ، دفتر امام جمعه این شهر و همچنین همکاری مردم نخستین روستای قرانی اندبیل استان اردبیل در تفرجگاه این روستا به گونه‌ای برگزار شد و انبوه عزاداران و عاشقان در سوگ سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و پنجاه و نهمین سالروز قیام ۱۵ خرداد یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15خرداد را گرامی داشتند و با رهبر معظم انقلاب بار دیگر تجدید بیعت کردند.

گردشگران به همراه دهه نودی های خلخال سرود "سلام فرمانده" را زمزمه کردند

همچنین در این آیین سرود سلام فرمانده با مشارکت "دهه نودیهای" این شهرستان و همچنین گردشگران حاضر در تفرجگاه اندبیل برگزار شد گردشگران، طبیعت گردان ،کوهنوردان و میهمانانی که در محل برگزاری مراسم حضور داشتند، به همراه دهه نودی ها سرود سلام فرمانده را زمزمه کردند .

گردشگران به همراه دهه نودی های خلخال سرود "سلام فرمانده" را زمزمه کردند

در این مراسم سخنرانان با تبیین اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آن در شکل گیری مقاومت در سطح جهانی، شکست امریکا و ایادی استکبار در همه نقاط عالم را از پیامدهای انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی اعلام کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی رییس هیئت نظارت و معاون فرهنگی حوزه علمیه جعفریه خلخال، سرهنگ جواد نوروزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال سخنرانان این مراسم بودند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


یخبندان در جاده خلخال به اسالم/بدون زنجیر چرخ تردد نکنید